دختران ایرانی با رعایت عفاف و حجاب بر قلل موفقیت پا می‌گذارند

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بانوان و دختران جوان ما در عرصه‌های ملی و بین‌المللی پیروزی و افتخارات بزرگی را به دست آوردند که اهمیت زیادی دارد زیرا دختران ایرانی با رعایت عفاف و حجاب بر قلل موفقیت پا می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته_پنجشنبه نوزدهم مردادماه_ جشنواره فرهنگی و ورزشی مساجد، محلات خواهران نواحی مقاومت بسیج استان اصفهان با عنوان ورزش، نشاط و معنویت و با حضور ۴۰۰ ورزشکار به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در هفت رشته ورزشی از جمله، رشته‌های بومی محلی (طناب زنی، طناب کشی، دال پلان، هفت سنگ مهارتی) آمادگی جسمانی، دارت و پینگ پنگ برگزار شد.

سرهنگ روح‌الله معظم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص این برنامه، اظهار کرد: روز گذشته شاهد افتتاحیه مسابقات فرهنگی و ورزشی خواهران بسیجی استان اصفهان در رشته‌های آمادگی جسمانی، بومی محلی و تنیس روی میز هستیم. نواحی مقاومت استان افراد منتخب خود را برای این رقابت‌ها اعزام کردند تا شاهد رقابتی خوب میان بسیجیان باشیم. البته این ورزش‌ها ریشه در فرهنگ اصیل و ملی ما دارد و بازی‌های بومی و محلی نشان هویت یک ملت بوده و جزئی سنن ایرانی اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: این بازی‌ها باعث می‌شود تا شور و نشاط خاصی که ما از آنها دریافت می‌کردیم، به جوانان امروز منتقل شود شاید که امروزه نیز بخشی از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به جای بازی‌های رایانه‌ای و اعتیاد به فضای مجازی به این نوع بازی‌ها اختصاص پیدا کند.

دختران ایرانی با رعایت عفاف و حجاب بر قلل موفقیت پا می‌گذارند

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان درخصوص نتایج تیمی این جشنواره تصریح کرد: مقام اول تیمی ناحیه مقاومت بسیج مبارکه با ۴۲۰ امتیاز، مقام دوم تیمی ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون با ۲۹۰ امتیاز و مقام سوم تیمی ناحیه مقاومت بسیج خوانسار با ۲۷۰ امتیازو تیم ناحیه مقاومت بسیج لنجان موفق به کسب کاپ اخلاق جشنواره گردید.

در ادامه سردار مرتضی عمو مهدی، جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص جشنواره فرهنگی و ورزشی مساجد، محلات خواهران نواحی مقاومت بسیج استان اصفهان، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم، دختران نوجوان ما در عرصه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری افتخار آفرین شدند و بیشتر از گذشته فعالیت‌های خود را در عرصه‌های مختلف به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: بانوان و دختران جوان ما در عرصه‌های ملی و بین‌المللی پیروزی و افتخارات بزرگی را به دست آوردند که اهمیت زیادی دارد زیرا دختران ایرانی با رعایت عفاف و حجاب بر قلل موفقیت پا می‌گذارند.

کد خبر 679094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.