بازی مقابل تراکتور برای من دشوار است/در فوتبال به دنبال حفظ شرافت هستم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: روزی در تراکتور بودم و باید تمام توان خود را برای این تیم می‌گذاشتم و هم اکنون نیز در سپاهان هستم و برای این تیم با تمام وجود بازی خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر دو تیم سپاهان و تراکتور در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند و این تقابل با نتیجه سه بر یک به سود طلایی پوشان به پایان رسید.

رضا اسدی پس از دیدار سپاهان و تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص این بازی اظهار کرد: اولین بازی فصل بود و خوشبختانه شروع خوبی داشتیم؛ خوشحالم که مقابل تراکتور به پیروزی دست پیدا کردیم؛ روزهای خوبی در تراکتور داشتم و بازی مقابل این تیم برای من دشوار است چراکه بخشی از وجود من در تبریز مانده است؛ پیش از این آنچه که باید در خصوص چهره فوتبالی اسدی اتفاق می‌افتاد رقم نخورد و بی احترامی‌های فراوانی به من شد.

وی افزود: با تنها باشگاهی که مذاکره کردم سپاهان بود چراکه قصد بازی در ایران را نداشتم؛ طلایی پوشان یک مجموعه حرفه‌ای دارند و برای نمایش خوب باید در یک تیم خوب حضور پیدا کنم؛ اگر کسی گمان می‌کند به من پیشنهاد داده است ثابت کند؛ فرزند ایران هستم و دوست دارم در تیم باشگاهی و ملی در خدمت مربیان باشم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان پیرامون آشنایی با سبک بازی مربیان دو تیم بیان کرد: خمز و مورایس بسیار خوب و با کیفیت هستند؛ فعالیت زیر نظر مورایس بسیار جالب است و برای آینده فوتبالی خود از تجربیات وی استفاده خواهم کرد؛ در زمین استرس کمتری داشتم و سرمربی تیم کمک شایانی به من کرد.

وی ادامه داد: از سیزده تا بیست سالگی در اصفهان بودم و با زبان این استان آشنایی دارم؛ علاقه فراوانی به سپاهان دارم و فوتبال خود را مدیون این تیم هستم؛ زمانیکه نوجوان بودم فرصت بازی با پیراهن طوفان زرد آسیا را نداشتم و حالا با کسب تجربه به جمع شاگردان مورایس بازگشته‌ام و فکر می‌کنم در بهترین زمان ممکن این اتفاق رقم‌خورد.

اسدی در تشریح گلزنی مقابل تراکتور خاطر نشان کرد: اولویت من در فوتبال شرافت است؛ روزی در تراکتور بودم و باید تمام توان خود را برای این تیم می‌گذاشتم؛ هم اکنون نیز در سپاهان هستم و برای این تیم با تمام وجود بازی خواهم کرد.

وی گفت: سبک بازی من به طوری است که گل زدن را دوست دارم و اگر در پست دفاع هم باشم به گلزنی علاقه‌مند هستم اما این عقیده را دارم که اهمیت ندارد در کدام خط بازی کنم و مهم موفقیت تیم است.

کد خبر 679088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.