نتایج هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال + جدول

رقابت‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال، شب گذشته با برگزاری سه دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال، شب گذشته _پنجشنبه، نوزدهم مردادماه_ با پیگیری سه دیدار به پایان رسید. پنج دیدار دیگر این هفته چهارشنبه برگزار شده بود.

سپاهان ۳ _ تراکتور ۱

دو تیم سپاهان و تراکتور تبریز از ساعت ۱۹ در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند که سپاهان با نتیجه ۳ بر یک در خانه به پیروزی رسید. گل‌های این دیدار را شهریار مغانلو در دقیقه ۱۰، رضا اسدی در دقیقه ۲۵ و رضا شکاری در دقیقه ۶۰ برای سپاهان، سعید کریم‌آذر در دقیقه ۸۸ برای تراکتور به ثمر رساندند.

سپاهان از دقیقه ۸۰ به دلیل اخراج مدافع این تیم توسط داور؛ بازی را ده‌نفره دنبال کرد، تراکتور نیز همچون رقیب خود در دقیقه ۸۵ به دلیل اخراج صفا هادی با ۱۰ بازیکن به کار خود ادامه داد.

صنعت نفت آبادان ۰_ استقلال ۳

تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال ا از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم تختی آبادان مقابل یکدیگر به میدان رفتند که استقلال با سه گل به پیروزی رسید. گل‌های این دیدار را آرش رضاوند، صالح حردانی و ارسلان مطهری برای تیم آبی پوش استقلال وارد دروازه آبادانی‌ها کردند.

ملوان بندرانزلی ۱ _ ذوب‌آهن اصفهان ۲

تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و ذوب‌آهن اصفهان روز گذشته چهارشنبه _هجدهم مردادماه_ برابر هم قرار گرفتند که گاندوها با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسیدند. محمدحسین اسلامی در دقیقه ۴۶، محمدعرفان معصومی در دقیقه ۵۲ برای ذوب آهن و مسعود زائرکاظمینی در دقیقه ۴۷ برای ملوان گلزنی کردند.

پرسپولیس ۱ _ آلومینیوم اراک ۰

دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک روز گذشته چهارشنبه _هجدهم مردادماه_ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که سرخ‌پوشان پرسپولیس با تک گل علی نعمتی در دقیقه ۳۷، سه امتیاز بازی را کسب کرد.

نساجی ۱_ پیکان۱

تیم فوتبال نساجی مازندران در یک بازی جذاب و تماشایی که در آخر با اخراج مهدی رحمتی به پایان رسید، با نتیجه یک بر یک مقابل پیکان متوقف شد. گل‌های پیکان و نساجی را به ترتیب امیرطاهر و وحید محمدزاده به ثمر رساندند.

گل گهر ۳_ فولاد ۰

تیم گل گهر با هدایت مربی یونانی خود با نتیجه پرگل و با گل‌های علی اصغر عاشوری، احمد زنده روح و علیرضا علیزاده برابر شاگردان منصوریان به پیروزی رسید.

استقلال خوزستان ۱ _ شمس آذر قزوین ۱

نبرد تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه مساوی به پایان رسید.

هوادار۰ _ مس رفسنجان۰

تقابل شاگردان محمود فکری و ساکت الهامی برنده نداشت و آنها به تساوی رضایت دادند

نتایج دیدارهای هفته اول لیگ برتر فوتبال:

نتایج هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال + جدول

جدول لیگ برتر فوتبال:

نتایج هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال + جدول

کد خبر 679087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.