بازی فیزیکی به سپاهان در برد کمک کرد/کیفیت چمن نقش جهان بد بود

مربی تیم تراکتور گفت: سپاهان در نقل و انتقالات بی نظیر کار کرد تا در کنار حفظ تیم در پست‌هایی که نیاز داشت بازیکن جذب کند و به علت کیفیت نامطلوب زمین نتوانستیم توانایی اصلی خودمان را به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و تراکتور تبریز امروز _ پنجشنبه نوزدهم مردادماه_ از ساعت ۱۹ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند و سپاهان با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

محمد نصرتی مربی تیم تراکتور پس از واگذاری نتیجه مقابل سپاهان، اظهار کرد: به تیم خوب سپاهان تبریک میگویم. سپاهان در نقل و انتقالات بی نظیر کار کرد و سعی کرد در کنار حفظ تیم در پست‌هایی که نیاز داشت بازیکن جذب کند.

وی افزود: موضوعی که خیلی قابل توجه است کیفیت بد چمن نقش جهان بود. کیفیت چمن نقش جهان حتی در سطح لیگ‌های سطح پایین نیست. نمی‌خواهم برد تیم سپاهان را کوچک بشمارم اما تیم حریف در این زمین تمرین می‌کند و به شرایط چمن عادت دارد اما تیم ما در همچنین زمینی حتی تمرین نیز نکرده است. شرایط بازیکنان ما اصلاً همخوانی با بازی در چمن نقش جهان را نداشت.

مربی تیم تراکتور با بیان اینکه بازی اول همیشه سخت است، گفت: تیم سپاهان به دلیل شکستی که در فصل گذشته در تبریز داشت با انگیزه مضاعف مقابل ما ظاهر شد. سپاهان در خط حمله ترافیک بازیکن دارد و مهره‌های زیادی در اختیار تیم است در عقب و دفاع نیز سپاهان تیم کاملی است و به علت کیفیت نامطلوب زمین نتوانستیم توانایی اصلی خودمان را به نمایش بگذاریم. نمی‌گویم کیفیت زمین بد بود بلکه افتضاح بود.

وی ادامه داد: اساس کار خمز بر روی زمین است و از تیم می‌خواهد بر روی زمین کار کند. همه بازیکنان تیم بازیکنانی هستند که بر روی زمین بازی می‌کنند و اگر به میانگین قدی نیز دقت داشته باشیم خیلی از تیم سپاهان کوتاه‌تر هستند.

نصرتی ادامه داد: آنان یک تیم فیزیکی هستند و در دوئل‌ها اکثراً برنده بودند در صورتی که بازیکنان ما تنها در دو یا سه صحنه پیروز شدند مثل شجاع که البته با وضعیت چمن، بازی فیزیکی به سپاهان در برد کمک کرد.

کد خبر 679085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.