آل کثیر هفته بعد بازی می‌کند/چمن نقش جهان به زودی درست می‌شود

مهدی سلیمی گفت: قرارداد آل کثیر با تغییر در یک بند اجرایی می‌شود و می‌تواند در هفته بعد بازی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و تراکتور تبریز امروز _ پنجشنبه نوزدهم مردادماه_ از ساعت ۱۹ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند و سپاهان با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

مهدی سلیمی سرپرست تیم فوتبال سپاهان پس از کسب پیروزی مقابل تراکتور، در خصوص بازی اظهار کرد: بازی برای ما بسیار حساس بود زیرا شروع لیگ را مقابل یکی از مدعیان قهرمانی داشتیم. خوشبختانه تیم بازی خوبی را از خود نشان داد و سه امتیاز بازی را کسب کردیم که از این بابت خوشحال هستیم. امیدوارم قدم‌های بعدی را نیز همچون دیدار امروز محکم برداریم. امروز حمایت هواداران فوق‌العاده بود از هوادارانمان تشکر ویژه می‌کن امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز ما را حمایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به تغییر جایگاه هواداران تیم میهمان، گفت: در ابتدا تصمیم بر این بود که طبقه دوم را به هواداران تیم تراکتور اختصاص دهیم اما با درخواست‌هایی که وجود داشت و احساس نارضایتی که به وجود آمده بود اجازه داده شد تا به طبقه اول بیایند. به هر صورت هواداران تراکتور مهمان ما بودند و احترامشان واجب.

سلیمی در خصوص باز نکردن آل کثیر، بیان کرد: مشکل آل کثیر قراردادش بود. قرار داد وی بر اساس قوانین فدراسیون نبود و ما باید این قوانین را اجرایی کنیم. قرارداد آل کثیر با تغییر در یک بند اجرایی می‌شود و می‌تواند در هفته بعد بازی کند. این مشکل برای یکی از مربیانمان نیز به وجود آمد که برای هفته بعد برطرف می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان، تصریح کرد: زمین چمن نقش جهان کیفیت لازم مد نظر ما را ندارد و خودمان به این موضوع واقف هستیم. یک تیم بررسی قرار داده‌ایم تا این نقیصه را بتوانیم برطرف کنیم. در پیش رو جام باشگاه‌ها می‌رویم و نیازمند یک چمن خیلی خوب هستیم. شایسته تیم سپاهان داشتن یک چمن خوب است که این اتفاق قطعاً رخ می‌دهد. اگر دلیل بد بازی کردن تیم تراکتور چمن بوده است یا خیر را من اطلاعی ندارم.

کد خبر 679079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.