لیگ حرفه‌ای باید زیر ساخت‌ حرفه‌ای هم داشته باشد/ بازیکنان سپاهان ستاره بودند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان سپاهان واقعا ستاره هستند و فکر می‌کنم همه چیز به کیفیت مربی بر می‌گردد و یک مربی باید رهبر خوبی باشد و حتی بازیکنان کار را برای کادرفنی آسانتر کرده‌اند و از شخصیت بالای هم برخودار هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر دو تیم سپاهان و تراکتور در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند و این تقابل با نتیجه سه بر یک به سود طلایی پوشان به پایان رسید.

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی پیرامون جدال با تراکتور اظهار کرد: در خصوص بازی باید بگویم شاهد یک فوتبال بین دو تیم خوب و قابل احترام بودیم و بسیار کنجکاو بودم که ببینم لیگ چگونه آغاز خواهد شد و خوشبختانه با پیروزی شروع کردیم و این رخداد خوبی است؛ تلاش و کیفیت بازیکنان بسیار خوب بود و باید باز هم خود را ارتقا بدهیم.

وی افزود: صحبتی با هواداران دارم و افتخار می‌کنم به آن‌ها چراکه اتحاد و همبستگی آن‌ها مورد نیاز ما است؛ همچنین قصد دارم این پیروزی را به دو عزیزی تقدیم کنم که جان خود را در تصادف از دست دادند.

سرمربی طوفان زرد آسیا با اشاره به عملکرد بازیکنان تیم خود بیان کرد: بازیکنان سپاهان واقعاً ستاره هستند؛ فکر می‌کنم همه چیز به کیفیت مربی بر می‌گردد و یک مربی باید رهبر خوبی باشد؛ بازیکنان کار را برای کادرفنی آسان‌تر کرده‌اند و از شخصیت بالای هم برخودار هستند؛ اینجا هستم تا به تیم کمک کنم.

وی در خصوص عملکرد عرشیا سرشوق گفت: عرشیا سرشوق کیفیت بالایی دارد و نمایش خوبی را هم ارائه داد و برای یک بازیکن جوان در چنین بازی‌هایی انجام عملکرد مطلوب کمی دشوار است و هرچقدر بیشتر بازی کند کیفیت بیشتری هم ارائه خواهد داد.

مورایس در تشریح وضعیت تیم داوری در این بازی تصریح کرد: در مورد داور هم باید بگویم فعالیت آن‌ها را درک می‌کنم و همانگونه که من اشتباه می‌کنم، اشتباه برای داور هم وجود دارد و اعتراضی به عملکرد داور ندارم اما با این حال امیدوارم اشتباهات جزئی خود را جبران کنند هرچند که اطمینان دارم آن‌ها نیز عملکرد خود را مورد بررسی قرار می‌دهند و کیفیت یک لیگ به کیفیت داور بستگی دارد و باید امکاناتی همچون VAR برای راحتی فعالیت داوران فراهم شود.

وی در پایان پیرامون شرایط چمن ورزشگاه نقش جهان ادامه داد: در طول فصل گذشته به وضعیت چمن اشاره کرده بودم و حداقل در یک لیگ حرفه‌ای باید سازمانی باشد که کیفیت چمن‌ها را مورد بررسی قرار دهد؛ شخصاً نگران هستم و معمولاً یک جلسه تمرینی را در نقش جهان برگزار می‌کنیم اما به دلیل حفاظت از چمن این کار را انجام ندادیم؛ به دنبال بازی و چمن با کیفیت هستیم چراکه سلامت بازیکنان هم اهمیت دارد؛ در لیگ با مشکلات چمن در ورزشگاه‌های متفاوت مواجه هستیم و شرایط باید برای یک فوتبال زیبا فراهم باشد.

کد خبر 679077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.