جایگزین دمبله در بارسلونا مشخص شد

ستاره جوان برزیلی احتمالا با برنامه‌ریزی باشگاه بارسلونا در پنجره فعلی راهی کاتالونیا خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، باشگاه بارسلونا تمام تلاش خود را خواهد کرد تا ویکتور روکهُ ستاره برزیلی باشگاه اتلتیکو پارانائنسه را در این پنجره به اردوی خود اضافه کند.

تور پیش فصل برای کاتالان‌ها به بهترین شکل ممکن به پایان رسید و این تیم پس از شکست دادن رئال مادرید، میلان و آرسنال به همراه تاتنهام توانست جام خوان گمپر را نیز به دست آورد. شاگردان ژاوی اولین بازی خود برابر ختافه در لالیگا را نیز انجام دادند.

با این حال، جدایی دمبله از ترکیب بارسا و پیوستن این بازیکن به پاری سن ژرمن ژاوی را به فکر فرو برده تا برای او جایگزینی در نظر بگیرد. کاتالان‌ها می‌دانند که خط حمله باشگاه‌شان به قدرت بیشتری نیاز دارد و با رفتن دمبله، مدیران بارسا تلاش خواهند کرد تا ویکتور روکه را در همین پنجره به خدمت بگیرند تا جایگزین وینگر فرانسوی شود.

بدون شک خط حمله بارسلونا با جدایی دمبله دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد. در بازی مقابل تاتنهام نیز تیم اسپانیایی با نتیجه دو بر یک مقابل تاتنهام عقب افتاد اما موفق شد با تعویض طلایی ژاوی و درخشش یامال به بازی برگردد و در پایان پیروز مسابقه شود.

یامال، جدیدترین استعدادی است که باشگاه بارسلونا به فوتبال معرفی کرده و از بازیکنان آینده‌دار در فوتبال اسپانیا محسوب می‌شود. با این حال تردیدی وجود ندارد که استفاده از یک جوان ۱۶ ساله نمی‌تواند گزینه مطمئنی برای ژاوی باشد و وی قطعاً نیاز به جذب یک جایگزین برای دمبله خواهد داشت.

پیش از این باشگاه بارسلونا در نظر داشت تا ویکتور روکه را در ماه ژانوینه جذب کند اما با جدایی دمبله، روند به خدمت گرفتن بازیکن جوان برزیلی نیز سرعت گرفته است.

کد خبر 679072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.