۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
انقلاب انریکه در پی اس جی

نقل و انتقالات بخش بزرگی از فعالیت‌ این روزهای سرمربی اسپانیایی در پاریس را تشکیل می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، لوئیز انریکه سرمربی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اجازه خروج نیمار و وراتی را صادر کرده است.

انریکه، سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن خواهان انجام یک پوست‌اندازی اساسی در باشگاه است و به تازگی به مدیریت باشگاه فرانسوی اعلام کرده که آن‌ها باید پنج بازیکن را به فروش برسانند. بزرگترین نام‌های لیست پنج نفره انریکه برای فروش نیمار و وراتی هستند. سانچز، برنات و اکیتیکه سه بازیکن دیگر در لیست مربی اسپانیایی هستند.

قرارداد نیمار با باشگاه فرانسوی سه سال دیگر به پایان می‌رسد، اما مدیران پی‌اس‌جی می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن ستاره خود را به فروش برسانند. البته این باشگاه مشکلی به ادامه کار با نیمار ندارد و تنها در صورت رسیدن یک پیشنهاد خوب اجازه جدایی وی را خواهد داد.

باشگاهی از عربستان سعودی به شدت خواهان جذب وراتی است و با باشگاه پی‌اس‌جی هم در این راستا وارد مذاکره شده است. طی چند روز اخیر مذاکرات آن‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته و دور از انتظار نیست که هافبک ایتالیایی نیز از بازیکنان بزرگی باشد که راهی آسیا شود.

پی‌اس‌جی تابستان بسیار پر تلاطمی را پشت سر می‌گذارد. آن‌ها پس از انتخاب انریکه به عنوان سرمربی خود دچار تحولات زیادی شده‌اند. انریکه می‌خواهد یک پوست‌اندازی در اردوی پایتخت‌نشینان فرانسه انجام دهد.

انریکه در روزهای اخیر جلسه‌های زیادی با مدیران باشگاه پی‌اس‌جی برای خریدها و فروش‌های این فصل داشته و گفته می‌شود که هدف اصلی وی فروش تعداد زیادی از بازیکنان است تا بتواند با تغییرات اساسی، انقلابی در ترکیب انجام دهد.

پاری‌سن‌ژرمن پس از فروش مسی حالا به سراغ وینگر برزیلی خود رفته و می‌خواهد نیمار را هرچه زودتر به فروش برساند. وضعیت امباپه در فرانسه نیز تعریفی ندارد و آینده وی بسیار مبهم و پیچیده است.

کد خبر 679071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.