خمز : تیم تراکتور را من نساختم/مسئولیت شکست با من است

پاکو خمز گفت: من در انتخاب بازیکنان اکثر پست‌ها دخالتی نداشتم، خیلی با غرور تیم را بستیم و در حال حاضر داریم هزینه آن را پرداخت می‌کنیم و چمن نقش جهان بدترین زمینی بود که از وقتی به ایران آمده‌ام دیدم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و تراکتور تبریز امروز _ پنجشنبه نوزدهم مردادماه_ از ساعت ۱۹ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند و سپاهان با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

پاکو خمز سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز در نشست خبری پس از دیدار مقابل سپاهان در خصوص واگذاری نتیجه در اولین دیدار فصل به حریف، اظهار کرد: در جریان بازی نتوانستیم در حد حریفمان ظاهر شویم و رقابت کنیم، آنها خیلی بهتر از ما بودند. مالکیت توپ در اختیارمان نبود و نتوانستیم توپ را حفظ کنیم. فکر می‌کنم حتی ۱۰ درصد آن چیزی که باید تراکتور باشد، نبودیم در نتیجه سپاهان توانست در این بازی به برتری برسد.

وی افزود: وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه نقش جهان در نتیجه بازی تأثیر گذار نبود اما در شکل بازی ما اثر گذاشت. چمن نقش جهان بدترین زمینی بود که از وقتی به ایران آمده‌ام دیدم. در بازی‌های حساس همچون بازی امروز وقتی تیم اشتباه می‌کند گران تمام می‌شود، ما اشتباه کردیم و گل خوردیم.

سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز خاطر نشان کرد: خوب نبودن ما فقط مربوط به گل سوم نبود، کلاً خوب نبودیم و درحد اندازه تراکتور بازی نکردیم. همه از خوب بودن بازیکنان تراکتور صحبت می‌کند اما بازیکنان باید توانایی و خوب بودنشان را در زمین نشان دهند. از بازیکن تا خود من خوب نبودیم. مسئولیت شکست در درجه اول با من است.

خمزه با اشاره به عملکرد داوری در جریان بازی تراکتور و سپاهان و صدور کارت‌های زرد زیاد، گفت: من این تیم را نساختم. فکر می‌کنم فوتبالی که در ایران بازی می‌شود متفاوت است. وقفه‌هایی در جریان مسابقه رخ می‌دهدخیلی زیاد است. از نظر داوری مشکلی ندیدم. داور در سطح خیلی خوبی قضاوت کرد، قضاوت داوری در نتیجه دخیل نبود.

وی در ادامه در خصوص ساخته نشدن تیم توسط خودش، بیان کرد: در انتخاب اکثر گزینه‌ها من دخالتی نداشتم و این گونه نبوده است. باز شدن پنجره نقل انتقالات تراکتور در روزهای گذشته تأثیری در روند نقل انتقالات نداشته و ربطی ندارد. فکر می‌کنم خیلی با غرور تیم را بسته‌ایم و در حال حاضر داریم هزینه آن را پرداخت می‌کنیم.

کد خبر 679070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    0 0
    قابل توجه آقایان مدیران تیم که میگن تیم را خمز بسته