صنعت نفت آبادان ۰_ استقلال ۳ / استارت آبی‌ها با پیروزی پرگل در خانه حریف

تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال در هفته اول لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بازی با پیروزی استقلال تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال امروز _پنجشنبه نوزدهم مردادماه_ در هفته اول لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم تختی آبادان مقابل یکدیگر به میدان رفتند که قضاوت این دیدار برعهده موعود بنیادی‌فر است.

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال

ورزشگاه: تختی آبادان

داور: موعود بنیادی فر

ترکیب تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: فهد طالب، میثم تهی دست، علی قاسم، امیرمحمد پناهی، یوسف وکیا، رحیم البوغیش، حکیم نصاری، طالب ریکانی، حسن شنانی، احمد شریعت زاده، علی یوسف

سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب تیم فوتبال استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا و ارسلان مطهری

سرمربی: جواد نکونام

کارت زرد:

استقلال: محمد حسین مرادمند، ابوالفضل جلالی

صنعت نفت آبادان: فاخر تهامی

کارت قرمز:

گل‌ها:

استقلال: آرش رضاوند، صالح حردانی، ارسلان مطهری

شرح بازی: اولین کارت زرد بازی به بازیکن تیم استقلال داده شد، بازی تا دقیقه ۵ میانه‌های میدان قرار دارد و هیچکدام از تیم‌ها موقعیت سازی نکردند. بازی به دقیقه ۲۰ رسید و همچنان دو تیم بدون موقعیت گل پیش می‌روند. مهاجمین دوتیم اینجای کار عملکرد مؤثری نداشتند. آرش رضاوند با استفاده از تعلل مدافعین صنعت نفت آبادان گل نخست بازی و استقلال را به ثمر رساند. داور چهار دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در نهایت این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تمام شد.

نیمه دوم: آبی‌پوشان نیمه دوم را با گلزنی مطهری شروع کردند، شاگردان عبدالله ویسی برای گلزنی تلاش می‌کنند و حملات خود را افزایش دادند. شاگردان نکونام گل سوم را هم به ثمر رساندند، مدافعین صنعت نفت آبادن عملکرد خوب یندارند و بازیکنان استقلال به راحتی آن‌ها را جا می‌گذارند. بازیکنان صنعت نفت آبادان روی دروازه استقلال موقعیت ایجاد می‌کنند، اما جلالی و حسینی اجازه گلزنی به تیم خریف را نمی‌دهند. نکونام با چند تعویض تغییراتی در تیم خود ایجاد می‌کند، هفت دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم گرفته شد و در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر صبر به سود استقلال به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۵: ضربه ارسلان مطهری را دروازه‌بان صنعت نفت آبادان گرفت.

دقیقه ۳۷: شریعت‌زاده در محوطه جریمه استقلال از بین مدافعین این تیم گذشت، اما شوت این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰: درحالی که دروازه استقلال خالی بود، بازیکن صنعت نفت آبادان قصد داشت دروازه این تیم را با ارسال بلند باز کند، اما جلالی با یک حضور به موقع و ضربه سر توپ را به بیرون فرستاد.

شرح گل:

دقیقه ۳۰( استقلال): آرش رضاوند در محوطه جریمه صنع نفت آبادان روی پرتاب جلالی و تعلل مدافعین صنعت نفت آبادان گل نخست این دیدار را برای آبی‌پوشان به ثمر رساند.

دقیقه ۴۷( استقلال): بازیکن استقلال توپی روی دروازه صنعت نفت آبادان ارسال کرد که ارسلان مطهری بالاتر از مدافع حریف با ضربه سر گل دوم استقلال را وارد دروازه طالب کرد.

دقیقه ۵۹( استقلال): صالح حردانی با دریبل و عبور از چند بازیکن صنعت نفت آبادان به گل رسید.

کد خبر 679065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.