دولت در تکمیل مصلی پردیسان مشارکت کند

شهردار قم با اشاره به اینکه تکمیل فضای پنج هکتاری مصلی و مسجد جامع پردیسان نیازمند اعتبارات ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد تومانی است، گفت: دولت باید تامین بخشی از این اعتبارات را بر عهده بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمرتضی سقائیان نژاد در جلسه بررسی مشکلات پروژه مسجد جامع و مصلی پردیسان که امروز _ پنج شنبه نوزدهم مردادماه_ در دفتر امام جمعه پردیسان قم انجام شد اظهار کرد: در گذشته پروژه‌های ساخت مصلی همواره اعتبارات دولتی داشتند.

وی ادامه داد: معمولاً هر سال در بودجه‌های سالیانه مبلغی برای ساخت و ساز مصلی اختصاص می‌دادند و تکمیل آن از طریق کمک‌های مردمی صورت می‌گرفت.

شهردار قم با اشاره به اینکه تکمیل پنج هکتار فضای مسجد جامع و مصلی پردیسان نیاز به ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد، ادامه داد: پرداخت این موضوع در توان هیچ دستگاهی نیست

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه هدف ما باید این باشد که اعتبارات برای مسجد جامع تأمین کنیم افزود: باید از ظرفیت دو نماینده قم برای گرفتن اعتبارات عمرانی برای مصلی استفاده کرد.

وی اضافه کرد: برای حل فوری برخی معضلات در مسجد جامع پردیسان می‌توانیم یک برآورد مالی داشته و با تفاهم نامه‌ای در این مسیر اقدام کنیم.

شهردار قم تاکید کرد: شهرداری قم آمادگی دارد تا برای بهبود شرایط مسجد جامع و مصلی پردیسان تلاش خود را به کار گیرد.

کد خبر 678978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.