بهره‌برداری از پروژه‌های شهری همزمان با سفر رئیس‌جمهور به شیراز

شهردار شیراز گفت: طی بیست روز آینده و همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان فارس و شهر شیراز، بیش از دو هزار میلیارد تومان پروژه شهری افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسن اسدی در چهارمین بازدید شبانه از پروژه‌های عمرانی شهری به همراه معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز و شهردار منطقه سه و خبرنگاران از پروژه لوله گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دروازه قرآن بازدید کرد.

وی در این بازدید اظهار کرد: با توجه به حجم اجرایی بزرگی که این پروژه دارد اجرای آن در شرایط عادی سخت بود اما با همت شهرداری، شورا و پیمانکار پروژه این اقدام در دستور کار قرار گرفت و پیمانکار این قول را داد تا ظرف یک ماه آن را اجرا کند.

شهردار شیراز اضافه کرد: امروز در سطح کلان شهر شیراز شاهد هستیم که در تمام سطح شهر پروژه‌های عمرانی در حال اجرا است.

اسدی با اشاره به اینکه طول پروژه اجرایی لوله گذاری دفع آب‌های سطحی دروازه قرآن به طول ۱۳۰۰ متر است، تاکید کرد: طی بیست روز آینده و همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان فارس و شهر شیراز بیش از ۲ هزار میلیارد تومان پروژه شهری افتتاح می‌شود.

وی در این بازدید این نوید را داد که در هفته آینده تعدادی از پروژه‌های محرومیت زدایی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه همراهی و صبوری شهروندان در اجرای پروژه‌های شهری بسیار قابل تقدیر است، اضافه کرد: سال جاری، سالی متفاوت در حوزه مدیریت شهری بویژه در بهره برداری و افتتاح پروژه‌های عمرانی است.

اسدی در این بازدید به برخی از پروژه‌های اجرایی در سطح شهر شیراز اشاره کرد که اجرای پروژه گردشگری ورودی میدان دروازه قرآن، پروژه زیر گذر گویم، اجرای خط سوم مترو با هشت ایستگاه به طول ۱۰ کیلومتر و ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی، احداث بزرگراه شهید استوار و پروژه احداث میدان میوه و تره و بار و اجرای جهش آسفالت در سطح معابر یازده گانه شهر شیراز از جمله آنها بود.

اجرای شبانه‌روزی پروژه با تمام قوا ادامه دارد

در این بازدید همچنین رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه بخشی از عملیات لوله گذاری پروژه میدان دروازه قرآن در سال‌های گذشته انجام و بخش دیگر آن هم اکنون در حال اجراست، اظهار کرد: این پروژه از لحاظ فنی و به دلیل ویژگی‌هایی همچون مشخصات خاک آن و شیب موجود زمین سختی‌هایی را در اجرا به دنبال داشت.

رضا محمدیان افزود: موقعیت اجرایی این پروژه که در ورودی شهر قرار دارد و در اجرا موجب ایجاد گره‌های ترافیکی شده است اما با تدابیر مدیریت شهری فعلی اجرای شبانه روزی و با سرعت این پروژه در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به سختی که در اجرای کار وجود داشت اما پیمانکار پروژه مدت زمان اتمام و اجرای این پروژه را یک ماهه اعلام کرده است.

به گزارش ایمنا، در پایان این بازدید غلامرضا شهریاری شهردار منطقه سه شیراز در این بازدید با بیان اینکه اجرای این پروژه نیاز به یک همدلی و همراهی داشت، افزود: اجرای این پروژه به صورت ۲۴ ساعته و بدون لحظه‌ای توقف در حال انجام است.

برگزاری مناقصه احداث شهربازی و کلنگ زنی ساخت پارک در ورودی میدان دروازه قرآن از دیگر موضوعات مورد اشاره شهردار منطقه سه شیراز بود.

کد خبر 678954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    0 0
    ای کاش قبل از شروع این پروژه ورودی جاده سعدی خرامه از سمت زیبا شهر رو باز میکردین تا شاهد این همه ترافیک ورودی دروازه قرآن نباشیم .
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    0 0
    سلام لطفا به شهر دار شیراز بگید یه نظری هم به محله گلشن یا کشن بیندازد بوگند فاضلاب آدمو دیوونه میکنه یه مقررات بزارید برای اینکه ساعت مشخصی زباله بیرون گذاشته بشه یه فکری هم به حال آب این منطقه بکنید خیلی آبش سنگینه ماشالله گل ولای هم که کم مداره