جزئیات حادثه فرونشست زمین در کرج تشریح شد

شهردار کرج ضمن تأیید حادثه رانش زمین در منطقه حصار کرج، گفت: در پی حادثه فوق چندین ساختمان دچار آسیب شد و امید است با احیای بافت فرسوده این منطقه از وقوع حوادث جدی‌تر جلوگیری شود.

مهرداد کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تأیید حادثه فرونشست زمین در منطقه حصار کرج، اظهار کرد: این حادثه صبح امروز در منطقه معروف به تپه الله اکبر اتفاق افتاده است‌.

وی با اشاره به اینکه ساخت‌وسازهای غیرمجاز و بناهای ناایمن در این منطقه، افزود: در پی این حادثه چندین ساختمان دچار حادثه و خسارت شد.

شهردار کرج با بیان اینکه این حادثه می‌تواند به واسطه کم کیفیت بودن خانه‌های این محدوده تکرار شود، خاطرنشان کرد: البته نیروهای امدادی برای کنترل شرایط و امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: به عوامل اجرایی مستقر در محل تأکید شد تا مادامی که خطر رفع نشده و شرایط به حالت عادی بازگشته است در محل حادثه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه اراضی الله اکبر منطقه حصار پیش از این نیز سابقه رانش داشته‌اند، اضافه کرد: بافت‌های فرسوده در این محدوده موجب نگرانی است که امیدواریم با بهبود اوضاع و احیای این بافت‌ها بتوانیم از بروز حادثه جدی‌تر جلوگیری کنیم.

کد خبر 678947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.