مسائل فرهنگی با فرهنگ‌سازی و مهارت‌آموزی اصلاح می‌شود

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مسائل فرهنگی با فرهنگ‌سازی اصلاح می‌شود که لازمه آن مهارت‌آموزی، آموزش و ایجاد انگیزه در طول زمان است. مقابله با جنگ نرم زمانی نتیجه بخش خواهد بود که مردم احساس تکلیف کرده و وارد میدان شوند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده، انسیه خزعلی در نشست تشکل‌های دانشجویی استان خوزستان که با موضوع "نقش بانوان در تحولات اجتماعی" در اردوگاه فرهنگی آموزشی الزهرا (س) تهران تشکیل شد، اظهار کرد: مسائل فرهنگی با فرهنگ‌سازی اصلاح می‌شود که لازمه آن مهارت‌آموزی، آموزش و ایجاد انگیزه در طول زمان است.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه در مسائل فرهنگی و تبیین حقیقت افزود: هرچند دولت در عملیات جنگ روانی دشمن، موظف به شبهه‌زدایی است، اما مقابله با جنگ نرم زمانی نتیجه بخش خواهد بود که مردم احساس تکلیف کنند و وارد میدان شوند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: لازم است بپذیریم به‌رغم اینکه خدمات مطلوبی توسط دولت، در نقاط محروم کشور و در مسائل مختلف اجتماعی انجام می‌گیرد، اما همچنان در انعکاس رسانه‌ای این خدمات امیدآفرین، دچار ضعف رسانه‌ای هستیم و در این زمینه، روشنگری گروه‌های مردمی به مراتب اثربخشی بیشتری در جامعه دارد.

در این نشست صمیمی، دختران دانشجوی حاضر در سالن، سوالات و دغدغه‌های خود را در حوزه زنان و خانواده مطرح و پاسخ خود را بدون واسطه از معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده دریافت کردند.

کد خبر 678933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.