ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت‌نفت

تیم فوتبال استقلال تهران امشب در نخستین بازی فصل بیست‌وسوم لیگ برتر در برابر صنعت‌نفت آبادان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال تهران امشب _پنج‌شنبه نوزدهم مردادماه_ از ساعت ۲۱:۳۰ در آخرین دیدار از هفته اول فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی به‌مصاف صنعت‌نفت آبادان می‌رود.

در ادامه ترکیب احتمالی جواد نکونام برای انجام نخستین بازی آبی‌پوشان تحت هدایت وی را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد.

کاپیتان رفت و برگشت همچنان درون دروازه آبی‌ها

سیدحسین حسینی برای هشتمین سال متوالی در تیم فوتبال استقلال تهران حضور دارد؛ کاپیتان آبی‌ها در پنجره نقل‌وانتقالات با اتمام قرارداد در لیست خروج قرار گرفت و حتی به‌طور رسمی با این تیم و هواداران استقلال خداحافظی کرد اما برای سومین‌بار طی چند فصل اخیر در نقل‌وانتقالات به این تیم بازگشت تا در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر درون دروازه این تیم بایستد. البته که محمدرضا خالدآبادی جوان از هوادار جذب شد تا نسبت به فصل گذشته، حسینی تهدید را بیش از پیش حس کند.

دست شدیداً خالی جواد نکونام در خط‌دفاعی

جواد نکونام پس از حضور در استقلال عارف غلامی را از لیست کنار گذاشت و رافائل سیلوای پرتغالی که یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر در طی دو فصل اخیر بود به‌علت بدحسابی مدیران استقلال قرارداد خود را یک‌طرفه فسخ کرد و جدا شد. سرمربی جدید آبی‌ها آرمین سهرابیان را به‌خدمت گرفت اما برای نیمکت مهره خاص دفاعی ندارد. پیش‌بینی‌ها حکایت از این دارد که ابوالفضل جلالی برخلاف فصل گذشته در ترکیب اصلی حضور دارد و محمدحسین مرادمند به‌عنوان زوج سهرابیان و همچنین صالح حردانی در سمت راست قرار خواهند گرفت.

خواسته یا ناخواسته همان همیشگی در میانه‌زمین

همان‌قدر که استقلال در خط‌دفاعی مهره جانشین و کلیدی ندارد، در خط‌میانی هم شرایط به‌همین منوال است؛ از همین‌رو سرمربی جدید آبی‌ها به‌ناچار سیستم ریکاردو ساپینتو را پیش خواهد گرفت و زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند به‌همراه مهدی مهدی‌پور مثلث میانی استقلال را تشکیل خواهند داد. آبی‌پوشان پایتخت به‌حدی بازیکن ندارند که امید حامدی‌فر هافبک فصل گذشته این تیم پس از قرار گرفتن از لیست مازاد و جدایی، بار دیگر به لیست آبی‌ها بازگشت.

تلنبار مهاجمان در حسرت وینگرهای برباد رفته

فصل گذشته استقلال با زوج فوق‌العاده مهدی قایدی و محمد محبی، عملکرد بی‌نظیری در خط‌هجومی داشت و حتی صاحب بهترین خط‌حمله لیگ برتر هم شد؛ آن‌هم در شرایطی که هیچ‌کدام از مهاجمان این تیم گلزنی نمی‌کردند اما این دو وینگر خواب‌وخوراک را از مدافعان حریف گرفته بودند. با جدایی عجیب قایدی و محبی که دلیل آن بی‌تدبیری مدیریت سابق استقلال بود، فقط مهرداد محمدی به استقلال پیوست و آرمان رمضانی هم پس از قرار گرفتن در لیست مازاد دوباره به این تیم فراخوانده شد. مهرداد محمدی هم‌اکنون آمادگی بازی‌کردن را ندارد تا مثلث ارسلان مطهری، پیمان بابایی و کوین یامگا خط‌حمله این تیم را تشکیل دهد.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال در برابر صنعت‌نفت:

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، پیمان بابائی و امیرارسلان مطهری.

کد خبر 678925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.