توجه ویژه به آسفالت معابر نایین / خبرنگاران مشاهیر شهرستان را معرفی کنند

شهردار شهر نایین گفت: بیش از ۷۰ درصد معابر نایین نیاز به روکش آسفالت یا آسفالت داشت که پس از آن به لطف خدا و همراهی مسئولان و نظر مساعد شورای اسلامی شهر، توانستیم به آسفالت یا روکش آسفالت ۷۰ درصدی معابر شهر نایین نزدیک شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن شفیعی امروز _چهارشنبه هجدهم مردادماه_ در جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرستان نائین ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: شهرستان نائین از نظر انعکاس خبرهای درون شهرستانی فعالیت خوبی دارد، اما بیرون از شهرستان دارای ضعف است، زیرا شهرهای اطراف و روستاهای شهرستان پتانسیل انعکاس اخبار برون شهرستانی را دارد.

وی با بیان اینکه جبران کاستی‌ها وظیفه مسئولان و خبرنگاران است، افزود: ما به عنوان مسئولان شهرستان به ویژه در شهرداری نائین به جهت پوشش اخبار خارج از شهرستان اعلام آمادگی می‌کنیم.

شهردار نائین با اشاره به اجرای پروژه هتل مشاهیر نائین، گفت: برای معرفی شهر و شهرستان نائین باید به صورت ویژه پرداخت و برای مثال این پروژه هتل مشاهیر در شهر نائین یکی از پروژه‌های شهرداری است که می‌توان با پرداختن به این پروژه، به معرفی مشاهیر نائین نیز پرداخت.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌های شهرستان گفت: با سختی محوطه حدود ۲۴ بلوک مسکن مهر نائین آسفالت شد و پس از آن نیز پیاده‌روهای مسکن معلولان که به صورت نادرستی کار شده بود، در دستور کار قرار گرفت و مجدد این پیاده‌روها اصلاح شد.

شفیعی افزود: بیش از ۷۰ درصد معابر نائین نیاز به روکش آسفالت یا آسفالت داشت که پس از آن به لطف خدا و همراهی مسئولان و نظر مساعد شورای اسلامی شهر، توانستیم به آسفالت یا روکش آسفالت ۷۰ درصدی معابر شهر نائین نزدیک شویم.

کد خبر 678864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.