وارث پیراهن کاپیتان پرسپولیس زننده نخستین گل فصل قرمزهای پایتخت

علی نعمتی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در نخستین بازی‌اش با پیراهن شماره ۴ در هفته اول فصل جدید لیگ برتر، نخستین گل قرمزها را به‌نام خود ثبت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک امروز _چهارشنبه هجدهم مردادماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران، نخستین دیدار فصل بیست‌وسوم را در حالی در برابر یکدیگر برگزار کردند که نیمه‌اول این بازی با پیروزی یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

در دقیقه ۳۸ نیمه اول این جدال حساس، سروش رفیعی با پای‌چپ پاس دیدنی را به پشت‌سر مدافعان آلومینوم و به علی نعمتی رساند که این بازیکن هم با یک ضربه چیپ زیبا، توپ را از بالای سر احمد گوهری به گل اول سرخ‌پوشان در این بازی و فصل بیست‌وسوم تبدیل کرد.

علی نعمتی فصل گذشته در آخرین بازی که مقابل نساجی مازندران برگزار شد نیز زننده آخرین گل پرسپولیس بود که در پایان آن دیدار هم سرخ‌پوشان جشن پانزدهمین قهرمانی‌شان در تاریخ لیگ‌های فوتبال ایران را برپا کردند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که پیش‌تر «شماره ۶» این تیم را برتن می‌کرد، اما با اضافه‌شدن محمدحسین کنعانی‌زادگان این شماره را به وی برگرداند، با رخصت از سیدجلال حسینی کاپیتان سابق و مدافع پرافتخار پرسپولیس، شماره چهار را برای فصل جاری بر تن کرده و موفق شد در اولین تجربه رسمی بازی‌اش با این شماره نخستین گل فصل بیست‌وسوم را برای سرخ‌پوشان به‌ثمر برساند.

کد خبر 678842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.