سپاهان - تراکتور / آغاز هیجان‌انگیز با جنگ ستارگان

حساس‌ترین دیدار هفته نخست لیگ برتر امشب در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال، امروز _پنجشنبه، نوزدهم مردادماه_ از ساعت ۱۹ تیم‌های سپاهان و تراکتور در ورزشگاه نقش جهان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

هفته نخست لیگ برتر فوتبال، جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتور

زمان: پنجشنبه، نوزدهم خردادماه، ساعت ۱۹

ورزشگاه: نقش جهان

داور: پیام حیدری

آخرین رویارویی: تراکتور یک - سپاهان صفر

پخش زنده: شبکه اصفهان، شبکه ورزش، شبکه سهند

آغاز هیجان‌انگیز با جنگ ستارگان

فصل جدید لیگ برتر در حالی آغاز خواهد شد که در اولین هفته دو تیم مدعی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. سپاهان که فصل گذشته فاصله چندانی با قهرمانی نداشت در فصل نقل و انتقالات سعی کرد با پوشش نقاط ضعف خود و جایگزین کردن چند بازیکن تأثیرگذار با بازیکنانی که گره‌گشای سپاهان در فصل گذشته نشدند تیم بهتری روانه مسابقات کند تا شاید طلسم جام نگرفتن این تیم پس از ۹ فصل شکسته شود.

در سوی دیگر تراکتور به کلی نفرات خود را تغییر داده است و با بازیکنانی متفاوت از فصل گذشته فصل جدید را آغاز می‌کند. این تیم که بیشترین تغییر را نسبت به فصل گذشته در بین همه تیم‌های لیگ برتر داشته است، با اتکا به پاکو خمز، سرمربی شناخته شده خود و لشکری از ستاره‌ها که جذب کرده امیدوار است در بین تیم‌هایی که برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند قرار گیرد و چه بسا برای اولین‌بار قهرمان لیگ برتر شود.

دو تیم در کنار پرسپولیس به‌طور قطع از مدعیان قهرمانی در این فصل خواهند بود اما آنچه سپاهان و پرسپولیس دارند و در حال حاضر تراکتور شاید به آن نرسیده، هماهنگی بازیکنان است. سپاهان و پرسپولیس که فصل گذشته هم دو مدعی اصلی قهرمانی بودند، در این فصل نیز با حفظ شاکله اصلی خود گام بزرگی برای موفقیت در فصل جاری برداشتند و از این لحاظ از سایر مدعیان یک گام جلوتر خواهند بود.

پذیرایی از تیمی که مانع قهرمانی شد

سپاهان در اولین گام به مصاف تیمی می‌رود که شاید عامل اصلی قهرمان نشدن طلایی‌پوشان در فصل گذشته بود، تیمی که با پیروزی برابر سپاهان در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل موجب کاهش اختلاف امتیاز این تیم در صدر جدول شد و شاید از همان بازی روند نزولی سپاهان آغاز شد. اکنون دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که به نظر بین سه تیم با بیشترین شانس قهرمانی در این فصل هستند و همین موضوع برای نشان دادن سطح حساسیت این دیدار کافی است.

ستارگان پرشمار در نقش‌جهان

هرچند تعداد ستاره‌های دو تیم به مدعی اول این فصل یعنی پرسپولیس نمی‌رسد اما از جذابیت‌های این دیدار می‌توان به ستاره‌های پرشمار در ترکیب دو تیم اشاره کرد و البته بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند و امشب برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرند.

رضا اسدی، کاوه رضایی و هادی محمدی بازیکنانی هستند که فصل گذشته در تراکتور حضور داشتند و این فصل مستقیم به سپاهان آمدند. همچنین رضا شکاری و فرشاد احمدزاده نیز در سال‌های گذشته سابقه بازی در تراکتور را دارند. در سوی دیگر شجاع خلیل‌زاده و سعید آقایی بازیکنان جدید تراکتور هستند که در سال‌های گذشته در سپاهان حضور داشته‌اند و البته کم هم حاشیه نداشته‌اند!

ترکیب احتمالی

سپاهان در شرایطی به مصاف تراکتور می‌رود که امید نورافکن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما در سوی دیگر تراکتور غایب شاخصی ندارد.

ترکیب احتمالی دو تیم به شرح زیر است:

سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، رضا اسدی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو

تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد آقاجانپور، سعید آقایی، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، امیرحسین حسین‌زاده و عارف رستمی.

کد خبر 678840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.