مورایس: قرعه‌کشی لیگ برتر می‌تواند منصفانه‌تر برگزار شود + فیلم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اردوی پیش‌فصل خوبی پشت سر گذاشتیم، امید نورافکن مصدوم است. نمی‌توان نتایج آینده را پیش‌بینی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژوزه مورایس امروز _چهارشنبه، هجدهم مردادماه_ در کنفرانس خبری قبل از بازی با تراکتور، اظهار کرد: تراکتور باشگاه قابل احترامی است، فصل گذشته نخستین بازی ما با استقلال بود و امسال با تراکتور است.

وی افزود: فکر می‌کنم بازی جذابی برای هواداران خواهد بود، حریف خوبی مقابل ما قرار می‌گیرد که نمی‌توانیم نتیجه آن را پیش‌بینی کنیم. این نکته را باید اضافه کنم که مانند فصل گذشته لیگ رقابتی داریم و نتیجه هیچ بازی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. همه ما در تعطیلات بودیم و اتفاقاتی رخ داد که خیلی از افراد آن را ندیدند، اما باید ببینیم فصل چگونه پیش می‌رود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه نمی‌گویم در قرعه‌کشی لیگ دستی در کار بوده است، اما می‌توانیم قرعه‌کشی را منصفانه‌تر برگزار کنیم، تصریح کرد: برای مثال باید تیم‌هایی که فصل گذشته در بالای جدول قرار داشتند را با تیم‌های پایین جدول جداسازی کنند و قرعه‌کشی را انجام دهند تا تیم‌های خوب همان هفته اول با یکدیگر بازی نداشته باشند. این موضوع یک پیشنهاد است، زیرا نمی‌شود یک تیم دو سال پشت سر هم با تیم‌های خوب نخستین بازی را انجام دهد.

وی در خصوص قرارداد اسدی و آل‌کثیر، اضافه کرد: نمی‌دانم این اطلاعات را از کجا آوردید، همیشه باید دید منبع اخبار کجا است و چطور بیرون آمده است، یک گروهی در جریان این موضوعات محرمانه است و مسئولیت این اخبار را دارد. آدمی هستم که برای بازی آماده می‌شود و امیدوارم رقابت منصفانه و عادلانه‌ای داشته باشیم.

مورایس در خصوص اتفاقاتی که در بازی قبلی سپاهان و تراکتور در تبریز رخ داد، اظهار کرد: برای افراد جامعه الگو هستیم، وقتی داخل زمین قرار داریم باید افرادی که بیرون از زمین هستند از بازی لذت ببرند. به حضور هوادارانمان در ورزشگاه نیاز داریم، زیرا ما برای آن‌ها بازی می‌کنیم.

وی افزود: اردوی پیش‌فصل خوبی پشت سر گذاشتیم، امید نورافکن مصدوم است. نمی‌توان نتایج آینده را پیش‌بینی کرد.

کد خبر 678831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.