کشف ۱۷ میلیارد کالای قاچاق از یک پژو پارس در شهرضا

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال با تیزهوشی ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل و بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس حامل کالا که از استان‌های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بود، مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند که در این عملیات، ۲۰۰ ثوپ پوشاک در انواع مختلف، ۲۴ ماسک مو، ۲۴ شامپو و ۵۶۰ عدد تاچ گوشی تلفن همراه که همگی بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۱۷ میلیارد ریال تخمین زدند، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

وی با اشاره به اشراف مأموران پلیس اصفهان بر مبادی ورودی و خروجی استان، گفت: قاچاقچیان کالا بدانند که مسیرهای استان اصفهان برای آنها ناامن است و اگر قصد عبور از مسیرهای این استان برای انتقال کالای قاچاق را داشته باشند، در بن‌بست پلیس گرفتار خواهند شد و مأموران پلیس این استان مقتدرانه در مقابل آنها خواهند ایستاد.

کد خبر 678807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.