بازدید میدانی مسئولان از ۴۰۰ روستای رفسنجان و انار

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید میدانی مسئولان از ۴۰۰ روستای شهرستان های رفسنجان و انار و پیگیری مشکلات آن ها، گفت: حضور میدانی برای حل مشکلات امیدآفرینی می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل روابط عمومی دفتر نماینده، حجت‌الاسلام حسین جلالی امروز _ چهارشنبه هجدهم مردادماه _ در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان در فرمانداری، وجه امتیاز نظام جمهوری اسلامی ایران را بر اسلامی و دینی بودن آن دانست و اظهار کرد: همه دشمنی‌ها به دلیل اسلامی بودن نظام است.

وی ادامه داد: ما مدیون مردان مردی هستیم که بر خاک افتادند تا ما سرافراز باشیم؛ نباید بگذاریم دفاع مقدس از یادها برود؛ ما هم ایستاده‌ایم و نخواهیم گذاشت نقطه قوت ما تضعیف شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: در پرتو وحدت و انسجام و یکدلی بین مسؤولان، موفق شدیم همان‌طور که در کشور سفر استانی هست، ما هم در کنار فرماندار و رؤسای ادارات ماهانه دو مرتبه به روستاها سفر کنیم.

جلالی از سرکشی به ۴۰۰ روستای رفسنجان و انار خبر داد و گفت: بعضی روستاها دو مرتبه سفر انجام شد و مهم‌تر از همه پیگیری مصوبات هم در دستور کار است تا زمانی که مشکلات حل شود.

وی گفت: این سفرها به حل مشکلات زیادی انجامید و امیدواری در مردم روستاها ایجاد کرد که ارزشمند است و امیدوارم در آینده هم ادامه پیدا کند.

کد خبر 678781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.