امدادرسانی به ۶۳۱ نفر در عملیات امداد و نجات حوادث جوی

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در حوادث جوی یک هفته گذشته گفت: در این مدت زمان به ۶۳۱ نفر امدادرسانی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در حوادث جوی (سیل، طوفان و رعدوبرق) از سیزدهم مردادماه تا ساعت ۵:۳۰ امروز هجدهم مردادماه با اشاره به ارائه آمار خدمات جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: امدادگران به هفت استان کشور، ۱۲ شهرستان و ۲۱ روستا، خدمات امدادی ارائه دادند.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان به ۶۳۱ نفر امدادرسانی شد، افزود: ۱۶۷ نفر اسکان اضطراری پیدا کردند، ۲۹ نفر به مناطق امن و یک نفر به مراکز درمانی منتقل شدند؛ دو نفر از هموطنان در شهرستان شیروان، در حوادث جوی، جان خود را از دست دادند.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: در یک هفته گذشته، ۵۴ تیم عملیاتی شامل ۲۳۱ نفر، در این عملیات شرکت کردند و طی آن امدادگران با کمک پمپ آب و دستگاه لجن‌کش، آب تجمیع شده در ۴۹ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

وی با بیان اینکه ۳۲ دستگاه چادر، ۲۰۷ تخته پتو، ۱۲۷ تخته موکت، ۱۸۹ کیلوگرم نایلون، ۱۹۹ بسته غذایی، ۴۰ قرص نان، ۹۰ قوطی کنسروجات و ۳۶ بطری آب معدنی توزیع شد، خاطرنشان کرد: امدادرسانی در استان‌های کرمان و گلستان ادامه دارد.

کد خبر 678730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.