مردم امروز از مراجعه غیرضروری به دفاتر اسناد رسمی و ادارات ثبت خودداری کنند

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: در پی قطعی برق بر اثر آتش‌سوزی صورت گرفته و خاموش شدن سرویس دهنده‌ها، در حال حاضر شرکت توزیع نیروی برق منطقه‌ای که از بدو حادثه در محل حضور دارد درصدد رفع مشکل است.

به گزارش ایمنا، سیدصادق سعادتیان اظهار کرد: در پی قطعی برق بر اثر آتش‌سوزی صورت گرفته و خاموش شدن سرویس دهنده‌ها، در حال حاضر شرکت توزیع نیروی برق منطقه‌ای که از بدو حادثه در محل حضور دارد درصدد رفع مشکل است و تلاش می‌شود در حداقل زمان ممکن با رفع مشکل برق، نسبت به فعال شدن مرکز داده اقدام شود.

وی از مردم خواست امروز از مراجعه غیرضروری به مراکز ثبتی خودداری کنند.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک با بیان اینکه تمهیدات لازم برای انجام امور ثبتی ضروری گرفته شده و در هماهنگی با ادارات و دفاتر اسناد رسمی از آن‌ها خواسته شده تا با رسیدگی به امور مراجعان و دریافت مستندات آن‌ها در موارد ضروری، نسبت به راهنمایی ارباب رجوع و انجام امور آن‌ها اقدام کنند، افزود: به محض پایدار شدن سرویس دهنده‌ها، اطلاع رسانی لازم به مردم صورت خواهد گرفت.

گفتنی است؛ در پی آتش‌سوزی محدود شب گذشته _سه‌شنبه هفدهم مردادماه_ در کابل برق ورودی ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خاموش شدن مرکز داده این سازمان، ارائه خدمات الکترونیک ثبتی در دفاتر اسناد رسمی و ادارات ثبت اسناد و املاک با محدودیت مواجه شده است.

منبع: میزان

کد خبر 678712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.