نصب ۱۵۰ دستگاه ردیاب روی اتوبوس‌های ناوگان درون‌شهری قزوین

شهردار قزوین از خرید و نصب ۱۵۰ دستگاه ردیاب روی اتوبوس‌های ناوگان حمل‌ونقل شهری با هدف مدیریت بهینه طی دو سال گذشته خبر داد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه خانه فرهنگ چوبیندر قزوین خبر داد و اظهار کرد: این پروژه با اعتبار بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال، در صورت تأمین اعتبارات لازم تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: این خانه فرهنگ با زیربنای ۱۴۶۰ مترمربع در دو طبقه شامل اتاق‌های مادر و کودک، کلاس‌های آموزشی و سالن مطالعه است و احداث آن در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی نواحی منفصل شهری توسط شهرداری منطقه یک شهری در دست اقدام است.

شهردار قزوین با اشاره به اقدامات اصلاحی در راستای تغییر و اصلاح فرآیندهای سازمانی به منظور ایجاد درآمدهای پایدار و کاهش هزینه‌های غیرضروری سازمان اتوبوسرانی، خاطرنشان کرد: ترمیم، اصلاح و رنگ‌آمیزی سایه‌بان‌های سطح شهر به ارزش حدود دو میلیارد ریال، ترمیم و اصلاح خسارت‌های وارد شده به ایستگاه‌ها در زمان اغتشاشات با هزینه‌ای حدود ۱۲ میلیارد ریال انجام شده است.

صباغی اضافه کرد: واگذاری مجتمع تعمیرگاهی به صورت اجاره با صرفه‌جویی سالانه حدود ۸.۴ میلیارد ریال، راه‌اندازی کارواش اتوماتیک و توشویی اتوبوس‌ها، رسیدگی به مشکلات بهره‌برداران و تدوین راهکارهای مناسب به منظور برگزاری جلسات مستمر از دیگر اقدامات است.

وی از به‌روزرسانی قراردادهای پشتیبانی فنی و نرم‌افزاری شرکت گارنو در سامانه جامع حمل‌ونقل (BIS) و قراردادهای پشتیبانی فنی و نرم‌افزاری شرکت پاسارگاد خبر داد و گفت: خرید، حمل و توزیع گازوئیل و خرید و تعویض سه هزار صندلی اتوبوس در راستای ارتقای کیفی خدمات به شهروندان انجام شد.

شهردار قزوین از خرید و نصب ۱۵۰ دستگاه ردیاب روی اتوبوس‌های ناوگان با هدف مدیریت بهینه طی دو سال گذشته خبر داد و افزود: تجهیز ناوگان به سیستم AVL از ۴۲ دستگاه به ۱۵۰ دستگاه در سال ۱۴۰۲ رسیده است.

کد خبر 678656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.