مهدی طارمی به گزینه جدی اینترمیلان تبدیل شد!

با وجود صحبت‌های اخیر درخصوص انتقال مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به تاتنهام انگلیس، باشگاه اینترمیلان به مشتری جدید و جدی این ستاره بوشهری تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیمونه اینزاگی سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا، فهرستی با سه‌نام برای جانشینی روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی افعی‌ها که با پایان قرارداد قرضی‌اش و بازگشت وی به چلسی به مدیران این باشگاه تحویل داد که نام مهدی طارمی نیز در آن دیده می‌شود.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی که یکی از بزرگ‌ترین دارایی‌های باشگاه پورتو پرتغال است، یکی از کاندیداهای این پست است؛ البته نام فولارین بالوگون (متعلق به آرسنال) و آلوارو موراتا (اتلتیکو مادرید) نیز توسط لا گاتزتا دلو اسپورت به‌عنوان گزینه‌های احتمالی مطرح شده است.

با این حال، خرید احتمالی یکی از سه گزینه پیشنهادی اینزاگی برای خط‌حمله که شامل مهدی طارمی، بالوگون یا موراتا می‌شود ۱۰۰ درصد به خروج دائمی خواکین کوریا دیگر مهاجم اینترمیلان بستگی دارد. فصل گذشته در دو بازی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی برای پورتو مقابل اینتر به میدان رفت و اینزاگی بازی وی را از نزدیک تحت نظر داشت.

طبق گزارشات رسانه‌های اروپایی، باشگاه آرسنال پیشنهاد موناکو برای خرید بالوگون را توسط باشگاه اینتر رد کرد و همچنان به بالوگون یک برچسب ۵۰ میلیون یورویی داد. به‌نظر می‌رسد پیشنهاد اینتر هم رد شده و حالا خبرهایی از جذب مهدی طارمی به گوش می‌رسد.

اینترمیلان همچنان به فکر انتقال مهدی طارمی مهاجم پورتو است، یکی از عوامل کلیدی در جستجوی اینتر برای یک مهاجم، نوع مشخصاتی است که مربی سیمونه اینزاگی می‌خواهد به خدمت بگیرد. این سرمربی فقط نمی‌خواهد با یک گلزن قرارداد ببندد. او همچنین می‌خواهد یک شماره ۹ بی‌نظیر که بتواند خط‌حمله را رهبری کند و به عنوان یک نقطه مرجع برای هم تیمی‌ها عمل کند به‌خدمت بگیرد.

ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال مطمئناً هدفی برای استفاده در محوطه جریمه حریفان و نقطه مرجع فیزیکی در حمله رقبا خواهد بود و باشگاه اینترمیلان او را به‌عنوان یک راه‌حل بالقوه برای خط‌حمله‌اش در نظر دارد تا مشکل خط‌حمله افعی‌ها را برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ برطرف کند.

کد خبر 678638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.