تولید اخبار امیدوارکننده افزایش اعتماد مردم به رسانه را به دنبال دارد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انعکاس خوب اخبار و تولید اخبار امیدوارکننده باعث افزایش اعتماد مردم کشور به رسانه‌های خبری داخلی خواهد شد که امید است روز به روز بر این اعتماد و اطمینان اضافه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _سه‌شنبه هفدهم مردادماه_ در بازدید از معاونت خبر مرکز صدا و سیمای استان اصفهان و تجلیل از خبرنگاران این بخش به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: روز خبرنگار روز پاسداشت شهدای رسانه به‌ویژه شهید صارمی است. اقداماتی که در حوزه خبر و کار رسانه‌ای، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌رسانی در شئون مختلف انجام می‌شود، بسیار تأثیرگذار و مثبت است، البته بار اصلی این رسالت بر دوش خبرنگاران بوده، اما آثار آن متوجه همه مردم است.

وی افزود: در سال‌های اخیر با تلاش بیشتر و شفاف‌سازی مضاعفی که در عرصه اخبار داخلی انجام شده است، دایره گستردگی آثار مثبت خبر در جامعه خود را نشان داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: انعکاس خوب اخبار و تولید اخبار امیدوارکننده، موجب افزایش اعتماد مردم کشور به رسانه‌های خبری داخلی خواهد شد که امیدواریم روز به روز بر این اعتماد و اطمینان اضافه شود، به نحوی که مردم هر خبر صحیح، کامل و امیدوارکننده را از رسانه‌های داخلی دریافت کنند.

کد خبر 678600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.