توقیف محموله ۱۰ تنی لباس ۵۰ میلیاردی قاچاق در نائین

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۰ تن انواع لباس خارجی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان نائین خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار حمید علینقیان‌پور اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق کالا و کشف محموله‌های قاچاق در سطح محورهای مواصلاتی استان، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت شهرستان نائین به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و جهت بررسی دقیق‌تر آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از متوقف شدن خودرو و با هماهنگی مرجع قضائی، مأموران به بازرسی از این کامیون پرداختند و ۱۰ تن انواع پوشاک خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق کشف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است و در این خصوص خودرو توقیف و راننده متخلف آن پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی قاچاق کالا را یکی از موانع بزرگ رشد تولید در کشور دانست و خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت و قاطعیت این موضوع را دنبال می‌کند و اجازه نمی‌دهد عده‌ای برای کسب منافع شخصی خود با وارد کردن کالاهای قاچاق به بازارهای داخلی باعث ضربه به تولید و اقتصاد داخلی کشور شوند.

کد خبر 678573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.