نقد سازنده رسانه‌ها چراغ راه برای مسئولان است

شهردار سنندج نقد سازنده و تحلیل‌های درست رسانه‌ها را چراغ راهی برای مسئولان دانست و گفت: امروزه بیشتر با دید منفی به نقد و نقدپذیری در جامعه نگاه می‌شود، در حالی که انتقاد سازنده رسانه‌ها کلید توسعه شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدانور رشیدی امروز _سه‌شنبه هفدهم مردادماه_ در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کردستان که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت، اظهار کرد: منفی بودن دیدگاه نسبت به نقد موجب شده است آستانه نقدپذیری در جامعه ما بسیار پایین باشد که در این راستا نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم.

وی افزود: انعکاس نقاط قوت و ضعف از سوی رسانه‌ها و مطالبه‌گری صحیح آن‌ها موجب ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر میان مسئولان برای تلاش در مسیر خدمت می‌شود.

شهردار سنندج از خبرنگاران و اصحاب جراید به عنوان پیام‌آوران نور نام برد و خاطرنشان کرد: همواره با دیدگاه مثبت به انتقادهای خبرنگاران نگاه می‌کنیم و معتقدیم وجود رسانه‌ها در کنار مسئولان منشأ خیر در تحقق اهداف در مسیر توسعه و آبادانی است.

رشیدی تصریح کرد: انتقاد سازنده، تحلیل واقعی وضعیت موجود در کنار پرداختن به اقدامات انجام گرفته از سوی خبرنگاران موجب ایجاد اعتماد و امیدآفرینی در جامعه و انگیزه بیشتر برای تلاش مسئولان در مسیر خدمت به مردم می‌شود.

خبرنگاری، شغلی آمیخته با سختی و عشق

وی از شغل خبرنگاری به عنوان یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین حرفه‌ها نام برد و گفت: خبرنگاران در مسیر خدمت سخت‌ترین شرایط را به لحاظ اقتصادی و کاری تنها به واسطه عشق به کار تحمل می‌کنند.

شهردار سنندج تصریح کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای جوان در تیم مدیریتی و نظارت جدی بر روند کار و اجرای پروژه‌های مختلف با توجه به نیاز شهر، ریسک‌پذیری و مسئولیت‌پذیری تمام توان خود را در مسیر توسعه شهر به کار می‌گیرم و در این راستا از دیدگاه‌های ارزشمند و مطالبه‌گرانه اصحاب جراید به عنوان چشم بینا و گوش شنوای مردم استقبال خواهیم کرد.

نقد سازنده رسانه‌ها چراغ راه برای مسئولان است

رشیدی اضافه کرد: در جایگاه شهردار سنندج قدردان زحمات تک تک عزیزانی که با قلم فرسایی خود در مسیر توسعه، عمران و آبادانی شهر تلاش می‌کنند تقدیر می‌کنیم.

وی ادامه داد: هیچ میز و پستی برای هیچکس ماندگار نیست اگر غیر از این بود امروز من به عنوان چهل‌وهفتمین شهردار سنندج توفیق خدمت به مردم را پیدا نمی‌کردم و این روال بعد از من نیز ادامه خواهد داشت تنها مسئله مهم این است که بتوانیم از این فرصت‌های به دست آمده به نحو احسن بهره بگیریم.

تعامل سازنده شهرداری سنندج با اصحاب رسانه

شیروان یاری، رئیس خانه مطبوعات استان کردستان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمات شهرداری در سطح شهر به نوعی موجب امیدآفرینی و افزایش اعتماد مردم شده و وجود تیم قوی در مجموعه روابط عمومی شهرداری سنندج امتیاز مثبت دیگری برای این نهاد خدمت‌رسان است که زمینه تعامل هرچه بیشتر بین اصحاب رسانه با شهرداری را در سطح قابل قبول و بالایی فراهم کرده است.

وی افزود: تیم روابط‌عمومی شهرداری سنندج تعامل بسیار خوبی را با خبرنگاران و اصحاب رسانه ایجاد کرده است و بحق نقش مهمی در پازل موفقیت امروز مجموعه شهرداری سنندج ایفا می‌کنند.

نقد سازنده رسانه‌ها چراغ راه برای مسئولان است

شهر سنندج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

سیدمحمدلطیف حسینی‌نسب، مدیرعامل خانه مطبوعات کردستان نیز تاکید کرد: آنچه کاملاً مشهود است تلاش بی وقفه‌ای است که در این دوره مدیریت شهری در سنندج شاهد هستیم، به نحوی که مرکز استان امروز به معنای واقعی به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه دیدگاه رسانه‌ای و رسانه‌دوست بودن شهردار سنندج قابل تقدیر است، گفت: این دیدگاه موجب شده است اهالی رسانه همواره در پوشش اخبار و اطلاع‌رسانی خدمات شهرداری با تمام وجود مایه بگذارند و به صورت دلی کار کنند.

کد خبر 678553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.