پیگیری جهت صدور پروانه مسکن خبرنگاران به‌صورت رایگان یا با حداکثر تخفیف

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیگیری این مسئله هستیم تا موضوع صدور پروانه مسکن خبرنگاران به‌صورت رایگان یا با حداکثر تخفیف اتفاق بیفتد و در موضوع زمین نیز یکی از بهترین زمین‌هایی که در محدوده نیست، با همکاری استانداری الحاق شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی پیش از ظهر امروز _سه‌شنبه، هفدهم مرداد_ در آئین بزرگداشت روز خبرنگار اظهار کرد: شهادت می‌دهم زحمات مدیریت استان در حوزه انتقال آب و جسارت و درایت آن‌ها بی‌سابقه است و در این راستا شاهدیم برخی مشکلات حدود ۲٠ سال به‌دلیل اختلاف نظرات مطرح در استان بر زمین‌مانده بود اما مسئولان فعلی با جسارت، روحیه جهادی و مطالبه‌گری کار را پیش بردند.

وی افزود: برخی افراد در این مسیر در حال برخی بی‌انصافی‌ها هستند و برخی مسائل وارد فضای غیرکارشناسی و سیاسی شده است و در این راستا مسیری که در حال طی شدن است نیازمند حمایت رسانه‌ها است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص پروژه‌های انتقال آب به استان خاطرنشان کرد: همه راه‌های ممکن برای انتقال آب باید اتفاق بیفتد تا کسری بارگذاری‌های اضافه جبران شود.

وی پیرامون موضوع مسکن خبرنگاران گفت: پیگیری این مسئله هستیم تا موضوع صدور پروانه مسکن خبرنگاران به‌صورت رایگان یا با حداکثر تخفیف اتفاق بیفتد و در موضوع زمین نیز یکی از بهترین زمین‌هایی که در محدوده نیست، با همکاری استانداری الحاق شود.

صالحی ادامه داد: موضوع پروانه و زمین را ما پیگیری می‌کنیم و در موضوع ساخت نیز بنیاد مسکن و خیریه‌ها آماده همکاری هستند تا به جمع‌بندی خوبی برسیم.

کد خبر 678537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.