«مهدی چمران» برای سومین‌بار رئیس شورای شهر تهران شد

مهدی چمران با کسب ۲۱ رای از مجموع ۲۱ رای ماخوذه، برای سومین سال در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، در سمت رئیس شورای اسلامی شهر ابقا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، امروز _سه‌شنبه هفدهم‌مردادماه_ در صدوشصت‌وهشتمین‌، جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران انتخابات هیئت رئیسه را برای سال سوم دوره ششم در دستور کار قرار دادند، انتخاب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با رأی‌گیری تمام اعضا انجام شد و مهدی چمران با ۲۱ رأی از مجموع آرای به دست آمده، برای سومین سال از دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران، ابقا شد.

پرویز سروری نیز به عنوان تنها کاندیدای نایب‌رئیسی شورای اسلامی شهر تهران، با ۲۱ رأی کسب شده از ۲۱ رأی به دست آمده، به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران برای سال سوم دوره ششم انتخاب شد.

به منظور انتخاب منشی‌های هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در سال سوم دوره ششم، جعفر شربیانی، سوده نجفی و نرجس سلیمانی به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کرده بودند که جعفر شربیانی ۱۵ رأی، سوده نجفی ۱۲ رأی و نرجس سلیمانی نیز ۱۲ رأی کسب کردند و برای انتخاب یک نفر رأی‌گیری مجدد میان نرجس سلیمانی و سوده نجفی تکرار شد.

کد خبر 678534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.