ضرورت هماهنگی منسجم برای پیشگیری از تخلفات ساختمانی در پایتخت

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به منظور پیشگیری از تخلفات ساختمانی در پایتخت باید هماهنگی منسجم شکل گیرد و ماموران شهرداری از سوی قوه قضائیه حکم داشته باشند و قبل از اینکه تخلفی اتفاق بیفتد، جلوی آن را بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه هفدهم مردادماه_ در صدوشصت‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به جزئیات مصوبات جلسه اظهار کرد: قرار بود معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گزارشی از عملکرد معاونت ارائه کند، اما به دلیل فروریختن ساختمان در خلازیر و فوت پنج نفر برنامه تغییر کرد.

وی افزود: شهردار منطقه ۱۹ تهران، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و افراد دیگری در معاون خدمات شهری و مسئول ستاد بحران گزارشی را ارائه کنند تا شهروندان در جریان جزئیات این حادثه قرار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: برنامه دوم جلسه امروز، برگزاری انتخابات هیئت رئیسه برای سال سوم در دوره ششم است که برگزار و پرونده باغات نیز بررسی خواهد شد.

چمران تصریح کرد: به منظور پیشگیری از تخلفات ساختمانی در پایتخت باید هماهنگی منسجم شکل بگیرد و مأموران شهرداری از سوی قوه قضائیه حکم داشته باشند و قبل از اینکه تخلفی اتفاق بیفتد، جلوی آن را بگیرند.

وی ادامه داد: تخریب‌ها باید با حکم قضائی باشد و از نیروی انتظامی کمک گرفته شود؛ امیدوارم هماهنگی‌های لازم انجام و در تمام مناطق پایتخت جلوی این تخلفات گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نیروهای شهرداری باید در این زمینه تسلط کافی داشته باشند. افرادی که این اقدامات را انجام می‌دهند، مافیا هستند؛ بنابراین شهرداری مجبور است حکم داشته باشد و با نیروی انتظامی هماهنگ کند تا در فرآیند تخریب از تجهیزات زیادی استفاده شود.

کد خبر 678484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.