طارمی به تاتنهام پیوست؟ + عکس

خبرنگار روزنامه لاگاتزتا دلو اسپورت و یکی از بلاگرهای حوزه نقل و انتقالات، از قطعی شدن توافق طارمی و باشگاه تاتنهام خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسکیرا دیروز خبر داده بود که ژرژ مندس، ایجنت معروف پرتغالی، این معامله را جوش خواهد داد و امروز در خبری تازه این ادعا را انجام داده که توافق طارمی و تاتنهام نهایی شده است و این بازیکن تا سال ۲۰۲۶، با این باشگاه لندنی قرارداد امضا خواهد کرد.

مهدی طارمی که فردا در دیدار سوپرجام پرتغال با پیراهن پورتو مقابل بنفیکا به میدان خواهد رفت، شاید آخرین مسابقه خود را با پیراهن تیمی که او را به تمام دنیا شناساند، انجام دهد.

در حال حاضر هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است، اما مطابق قواعد جدید بازار نقل و انتقالات، خبرنگاران در توئیتر قبل از دیگران از انعقاد قراردادها مطلع می‌شوند و درباره آن اطلاع‌رسانی می‌کنند. البته جانلوکا دی ماتزیو و فابریتزیو رومانو، دو خبرنگار مشهور دیگری هستند که باید آنها نیز روی این انتقال مهر تأیید بزنند.

طارمی به تاتنهام پیوست؟+عکس

نکته مهم درباره احتمال قرارداد طارمی و تاتنهام، توانایی باشگاه لندنی در پرداخت مبلغ رضایت‌نامه طارمی است که البته این بند فسخ به ۶۰ میلیون یورو می‌رسد، اما بعید است که پورتو به واسطه باقی ماندن یک سال از قرارداد مهدی طارمی حاضر باشد روی این مبلغ پافشاری کند و قاعدتاً با مقداری پایین‌تر رضایت طارمی را صادر خواهد کرد.

این داستان مهم‌ترین خبر نقل و انتقالاتی فوتبال ایران و پرتغال در روزهای آتی خواهد بود و البته فردا در دیدار سوپرجام و در صورت صحبت مهدی با رسانه‌های پرتغالی مشخص خواهد شد که تا چه حد به واقعیت نزدیک است. شاید هم تا آن زمان اخبار رسمی در این زمینه منتشر شود، اما آنگه پوستکوگلو، سرمربی استرالیایی تاتنهام، به دنبال جذب این بازیکن ایرانی است تا بتواند در لیگ انگلیس دوره‌ای تازه را برای خود رقم بزند.

کد خبر 678481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.