قرارداد محمد ربیعی به ۲ سال افزایش یافت/ قول می‌دهم میهمان خوبی در ذوب‌آهن باشم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: مردم اصفهان میزبانان خوبی هستند و من‌هم قول می‌دهم میهمان خوبی در اصفهان و ذوب‌آهن باشیم و دوست دارم خاطرات خوبی از من در این باشگاه باقی بماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _دوشنبه شانزدهم مردادماه_ باشگاه فرهنگی‌ورزشی ذوب‌آهن اصفهان به‌مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه مصادف با روز خبرنگار برنامه ویژه‌ای برای اصحاب‌رسانه برگزار کرد. در حاشیه این مراسم، نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن پس از بیست‌ویک روز از حضور در این سمت مقابل خبرنگاران اظهارنظرهایی را مطرح کرد.

نیما نکیسا در ابتدای این مراسم اظهار کرد: از مدیریت کارخانه، هیئت‌مدیره باشگاه و تمام مدیرانی که قبل از بنده در این سمت بودند و برای سربلندی باشگاه ذوب‌آهن همواره تلاش می‌کردند تشکر و قدردانی می‌کنم. خیلی‌ها نگرانی‌هایی درخصوص تیم فوتبال بزرگسالان داشتند که من باتوجه به پیشینه‌ام در امور کادرفنی، در این امور دخالت داشته باشم اما اصلاً این‌چنین نیست.

وی افزود: ضمن اینکه باتوجه به مسائل متعدد در باشگاه و مسئولیت‌های خود، فرصت چنین کاری را هم ندارم و علاوه‌بر آن به توانایی‌های کادرفنی اعتقاد دارم و مطمئنم این کشتی که به آقای ربیعی و همکاران وی سپرده شده به روزهای درخشان نزدیک می‌شود. به عقیده من محمد ربیعی تکنسین متبحر است؛ محمد ربیعی و دستیاران وی دارای شأن و سجایای اخلاقی و دانش‌فنی است. برای آن‌ها در فصل پیش‌رو آرزوی موفقیت دارم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: از کار کردن با افراد باتجربه استقبال می‌کنم و هراسی هم از این بابت ندارم؛ ضمن اینکه نیاز به راهنمایی افراد باتجربه و کارشناسان مدیریتی دارم و در شرایطی نیستم که آگاهی مطلق بر همه‌چیز داشته باشم‌. البته باتوجه به سال‌ها فعالیت در ورزش خصوصاً فوتبال چه به‌عنوان بازیکن و چه به‌عنوان مدیر، تجارب مختلفی دارم. خیلی‌ها نسبت به انتخاب من به‌عنوان مدیرعامل ذوب‌آهن معترض بودند اما من در کمیته آموزش حضور داشته‌ام و سابقه تدریس دانشگاهی نیز دارم.

نیما نکیسا در ادامه تصریح کرد: در باشگاه ذوب‌آهن از همکاری کنار همدیگر لذت می‌بریم، راه سخت و طولانی‌مدتی پیش‌رو داریم اما لذت کار با افراد صادق برای من جذاب است؛ همکارانی دارم که به‌هم نزدیک شدیم، همدیگر را دوست داریم و تکریم می‌کنیم. برخی معتقدند تغییر و تحولات نگران‌کننده‌ای در باشگاه رقم خورده اما قول می‌دهم تیم مدیریتی دست و پا بسته‌ای به میدان نیامده و برای خدمت به ورزش اصفهان و باشگاه ذوب‌آهن تجربه ورزشی و فوتبالی کافی را دارا هستیم.

وی عنوان کرد: برای یک‌سال آینده هشت دیدگاه مهم در نظر گرفته‌ایم؛ بازاریابی، شفافیت مالی، مدیریت استراتژیک، اسپانسرینگ، راه‌اندازی سایت مدرن باشگاه برای معرفی محصولات و نام بردن از پیشکسوتان مفاخر ذوب‌آهن، راه‌اندازی سوپراپلیکیشن برای تراکنش‌های بانکی و.. به‌زودی رونمایی خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: خودم را همیشه شاگرد پیشکسوتان می‌دانم چرا که آن‌ها سرمایه‌های هر باشگاهی هستند. طی روزهای اخیر متوجه این موضوع شدم که تمرینات تیم پیشکسوتان فوتبال ذوب‌آهن به‌واسطه برخی مشکلات متوقف شده و از همکاران درخواست کردم این مسئله سازماندهی شود تا هرچه سریع‌تر در حد توان‌مان برای خوشحالی پیشکسوتان تلاش کنیم تا همیشه مورد تکریم قرار بگیرند و نفس گرم‌شان در کنار تیم‌ها باشد.

نیما نکیسا در ادامه گفت: چند خبر خوب هم برای هواداران دارم؛ نوسازی و بازسازی ورزشگاه‌ها و اماکنی که در تملک کارخانه و باشگاه است به لطف حراست کارخانه و با موافقت عمرانی بازرگانی اتفاق خواهد افتاد. ورزشگاه ملت، خوابگاه ملت و مجموعه باشگاه نوسازی و زیباسازی خواهد شد. همچنین از شهردار اصفهان خیلی تشکر می‌کنم، در جلسه روز گذشته نسبت به باشگاه ذوب‌آهن بزرگواری داشت و قبول زحمت کرد اولین کلینیک پزشکی‌ورزشی باشگاه پس از سالیان سال راه‌اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: عقد قرارداد با یکی از بهترین مربیان بسکتبال ایران آقای مهران حاتمی که چندین تجربه قهرمانی در لیگ برتر را دارد یکی از اخبار خوش ما برای هواداران است؛ چرا که نگران وضعیت بسکتبال بودند و خیال می‌کردند نگاه‌مان معطوف به فوتبال باشد اما من در همه رشته‌ها مسئولیت دارم و همیشه حافظ تمام رشته‌ها هستم و این موضوع را در کمیته آموزش ثابت کردم. علاقه‌مندم مقام‌ها و عناوین بانوان در باشگاه از آقایان بیشتر و درخشش‌شان بیشتر باشد و به چشم بیاید.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: عقد قرارداد با میترا شعبانیان به‌عنوان سرمربی جدید تیم والیبال بانوان باشگاه نیز صورت گرفت؛ شخصی که رزومه بسیار خوبی دارد و اخلاق‌محور است. برای وی در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم، گرچه با فریبا صادقی هم صحبت کرده بودیم اما وی بنا بر مشکلات شخصی اعلام کرد نمی‌تواند در کنارمان باشد و شرایط برای همکاری فراهم نشد. این همکاری را به فال نیک می‌گیریم. همچنین درخشان‌ترین خبر تمدید قرارداد تکنسین فوتبال ذوب‌آهن محمد ربیعی از یک‌ساله به دو ساله است. چشم‌انداز بسیار خوبی داریم و قصد داریم نگاه ویژه‌ای به آکادمی باشگاه به‌وجود بیاید تا توسعه فوتبال پایه با حضور وی صورت بپذیرد.

نیما نکیسا در پایان گفت: دوره دانش‌افزایی برای مربیان آقا و بانو قرار است در هشت ساعت کلاس مستمر انجام بگیرد تا برای آن‌ها مفید واقع شود. همچنین برگزاری کلاس B فوتبال پایه در اصفهان را انجام خواهیم داد. من مشورت‌پذیر هستم و نقد منصافه یا برنامه‌ها را می‌پذیرم. اگر کسی بتواند در این راه به ذوب‌آهن برای رسیدن به روزهای ایده‌آل کمک کند برادرانه درخدمت‌شان هستم. امیدوارم جشن قهرمانی بسیاری از تیم‌ها را در کنار هم بگیریم اما لازم است که اتحاد داشتیم و برای در کنار ذوب‌آهن بودیم به خودمان ببالیم. من‌هم روزی می‌روم اما دوست دارم خاطرات خوبی از من باقی بماند. مردم اصفهان میزبانان خوبی هستند و من قول می‌دهیم ما هم میهمانان خوب و اثرگذاری باشیم.

کد خبر 678445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.