شرکت های معتبر تمایل به همکاری با سازمان لیگ در حوزه تبلیغات را دارند

مشاور حقوقی سازمان لیگ فوتبال گفت: بسیاری از شرکت‌های معتبر و خوشنام تمایل پیدا کرده‌اند تا با سازمان لیگ در حوزه تبلیغات همکاری کنند، از جمله شرکت‌هایی که قبلاً مراوداتی داشته اند و اکنون نیز اختلافی در مورد پرداخت قرارداد داشته‌اند.

به گزارش ایمنا، حسین آل اسحاق مشاور حقوقی سازمان لیگ فوتبال در خصوص اینکه اخیراً مطالبی مطرح شده مبنی بر اینکه در حوزه تبلیغات محیطی برخی شرکت‌ها که سابقه مراوده و اختلاف با سازمان لیگ را داشته‌اند دوباره پیشنهاداتی ارائه کرده‌اند، اظهار کرد: بله خوشبختانه کمیته بازاریابی سازمان لیگ با تلاش همه عزیزان و مدیران این سازمان موفق به ساماندهی حوزه درآمدزایی فوتبال شده است و در حال ترسیم چشم‌انداز پنج ساله آینده حوزه تبلیغات است. خیلی از شرکت‌های معتبر و خوش‌نام تمایل پیدا کرده‌اند تا با سازمان لیگ در حوزه تبلیغات همکاری کنند، از جمله شرکت‌هایی که قبلاً مراوداتی داشته‌اند و اکنون نیز اختلافی در مورد پرداخت قرارداد داشته‌اند.

مشاور حقوقی سازمان لیگ تصریح کرد: شرکت ایران نوین کیش نیز یکی از این شرکت‌ها بود که در سال‌های گذشته مسئولیت تبلیغات محیطی فوتبال را برعهده داشت اما در خصوص پرداخت‌ها دچار مشکل شده بود. این اختلاف‌ها منتج به تشکیل هیئت داوری شد و براساس رأی صادره شرکت مذکور محکوم به پرداخت حدود ۵۴ میلیارد تومان از سال ۱۳۹۶ شده است که بخشی از این مبلغ را پرداخت کرده و بخشی دیگر باقیمانده که با احتساب تأخیر در پرداخت از سوی بخش حقوقی سازمان لیگ در حال پیگیری است. بدیهی است شرکت مذکور پس از تسویه حساب با این سازمان می‌تواند در مزایده‌های تبلیغات محیطی در سنوات آتی شرکت کند.

کد خبر 678437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.