تمرین پرنشاط تیم ملی والیبال نوجوانان برای نبرد با صربستان

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران یک روز پیش از شروع مرحله پلی‌آف در سالن اصلی مسابقات به تمرین توپی پرداخت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان با حضور ۱۹ تیم از روز چهارشنبه_ یازدهم مرداد_ در سن خوآن آرژانتین آغاز شد و مرحله گروهی این رقابت‌ها بامداد امروز_ دوشنبه شانزدهم مردادماه_ به پایان رسید و از هر گروه چهار تیم به مرحله بعد صعود کردند و حریفان خود را شناختند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که قرار است فردا_ سه‌شنبه هفدهم مردادماه_ از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف صربستان برود، صبح امروز به وقت آرژانتین در سالن اصلی مسابقات (آلدو کنتونی) یک ساعت و نیم تمرین توپی داشت.

شاگردان محمد وکیلی در این تمرین علاوه بر سرویس و دریافت به تمرین شش به شش پرداختند که بر مبنای توپ‌های های فیری بال و های بال پیش رفت.

به گفته سرمربی تیم، با توجه به تمرین وزنه روز گذشته، ملی‌پوشان امروز تمرینی پرقدرت و پرنشاط را پشت سر گذاشتند تا برای مصاف با صربستان آماده‌تر شوند.

تیم ملی والیبال نوجوانان با چهار برد و ۱۲ امتیاز در مرحله مقدماتی به عنوان صدرنشین راهی مرحله پلی‌آف شد و صربستان به عنوان تیم چهارم گروه نخست، حریف ملی‌پوشان نوجوان کشورمان در مرحله نخست پلی‌آف است.

کد خبر 678435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.