تقدیر فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از بانوی آمربه‌معروف

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با حضور در منزل بانوی آمربه‌معروف و ناهی‌ازمنکر از وی تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ سردار مهدی حاجیان امروز_ سه‌شنبه شانزدهم مردادماه_ در دیدار با همسر شهید مدافع حرم حسین علیخانی اظهار کرد: حفظ حرمت بانوان و حریم آمران‌به‌معروف و ناهیان‌ازمنکر در اولویت کار پلیس بوده و در این خصوص با قاطعیت عمل خواهیم کرد.

وی با اشاره به واجب بودن فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، افزود: هرکسی در این مسیر قدم بردارد در واقع به سنت رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) عمل کرده است، کما اینکه امام حسین (ع) نیز برای احیای این سنت قیام کرد و به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به اهمیت مسئله امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در جامعه، خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و خصوصاً شهدای مدافع حرم بهترین آمران به معروف هستند و پلیس هم با قاطعیت از آن‌ها دفاع و حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت کار شهدای مدافع حرم، خاطرنشان کرد: این افراد برای امنیت کشور و دور ماندن نگاه دشمنان از زنان و دختران این مرز و بوم، جان با ارزش خود را تقدیم کردند؛ بنابراین امروز همه ما وظیفه داریم پاسدار حریم و حافظ امنیت خانواده آنها باشیم.

سردار حاجیان ادامه داد: پلیس به عنوان مجری قانون همواره حافظ امنیت و ارزش‌های جامعه بوده و همکاران ما با جان و دل برای آسایش شهروندان تلاش می‌کنند.

وی در پایان با تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، آن‌ها را الگویی شایسته برای خانواده‌ها معرفی کرد.

کد خبر 678428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.