۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
صلاح به عربستانی‌ها نه گفت

وینگر مصری باشگاه لیورپول جدیدترین پیشنهاد ارسال شده از سمت باشگاهی عربستانی را رد کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از الریاضیه عربستان، باشگاه الاتحاد عربستان به دنبال جذب محمد صلاح، ستاره مصری باشگاه لیورپول است.

الاتحاد با پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی برای جذب محمد صلاح اقدام کرد. همچنین این باشگاه حقوق ۱۸۰ میلیونی برای ۲ فصل برای صلاح در نظر گرفته بود. با این حال پس از ارائه پیشنهاد توسط باشگاه عربستانی، مدیر برنامه محمد صلاح در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اگر این بازیکن قصد ترک لیورپول را داشت، قرارداد خود را در فصل قبل تمدید نمی‌کرد.

به این ترتیب پیشنهاد باشگاه عربستانی توسط صلاح رد شده و این بازیکن حداقل فصل آینده را نیز در جمع قرمزپوشان آنفیلد سپری خواهد کرد.

صلاح در فصل گذشته به خوبی رضایت کادر فنی و سرمربی خود در لیورپول را جلب کرد، به‌طوری که در تمام بازی‌های لیگ جزیره فصل قبل لیورپول بازی کرد و طی ۳۸ بازی در لیگ جزیره فصل گذشته موفق به ثبت ۱۹ گل و ۲ پاس گل شد.

وی در سال ۲۰۱۷ به جمع قرمزهای بندر لیورپول پیوست و در ۳۰۶ بازی برای این باشگاه برای این باشگاه به میدان رفت و موفق به به ثبت ۱۸۶ گل شد.

لیورپول که فصل گذشته عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داد و در خط حمله بسیار ضعیف بود، علاقه‌ای به فروش صلاح ندارد و می‌خواهد وینگر مصری را در جمع خود نگه دارد.

کد خبر 678400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.