نگاهی به صورت‌های مالی ۳ ماهه وسینا

سود خالص بانک سینا در سه ماهه ۱۴۰۲، برابر با ۴۴۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۴۴ درصدی رشد داشته و شرکت به ازای هر برگه سهم سود ۱۷ تومان شناسایی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بانک سینا در سه ماهه سال جاری توانست از محل درآمدهای تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری و اوراق بدهی به درآمد دو هزار ۳۰۰ میلیارد تومان برسد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۵ درصدی داشته است.

هزینه سود سپرده‌ها با رشد ۱۱ درصدی به یک هزار ۳۰۰ میلیارد تومان و خالص درآمد تسهیلات این شرکت به هزار میلیارد تومان رسید، درآمد کارمزدها برابر با ۱۷۸ میلیارد تومان و هزینه کارمزدها نیز به ۳۸ میلیارد و خالص درآمد کارمزد به ۱۴۰ میلیارد تومان رسیده است.

از سود سرمایه‌گذاری این بانک، شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان درآمد کسب شده است و از محل مبادلات ارزی ۱۸ میلیون تومان درآمد به‌دست آمده، جمع درآمدهای عملیاتی نیز به یک هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان رسیده است. هزینه‌های اداری این شرکت برابر با ۸۵۰ میلیارد تومان بود است و ۵۵ میلیارد تومان هم هزینه مطالبات مشکوک‌الوصول شناسایی کرده است.

هزینه استهلاک نیز برابر با ۲۶ میلیارد رسیده، سود عملیات قبل از مالیات در حال تداوم نیز به ۴۰ میلیارد تومان رسیده است، مالیات بر درآمد سال جاری برابر با ۳۰ میلیارد تومان است، سود خالص برابر با ۴۴۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۴۴ درصدی رشد داشته است، شرکت به ازای هر برگه سهم سود ۱۷ تومان شناسایی کرده است.

نگاهی به صورت‌های مالی ۳ ماهه وسینا

پی بر ای این شرکت برابر با ۶ واحد و سود چهار فصل اخیر این شرکت برابر با ۵۴ تومان بوده است، پی بر ای این گروه برابر با ۴ واحد است، نماد این شرکت با رشد ۴ درصدی به ۳۴۸ تومان افزایش پیدا کرد.

کد خبر 678392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.