کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۵ رسید

شهردار کرمانشاه و جمعی از معاونان و مدیران اجرایی و ستادی شهرداری کرمانشاه برای گفت‌وگو با مومنان و اهالی فرهنگیان فاز دو به مسجد سلمان فارسی رفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه امروز _دوشنبه شانزدهم مردادماه_ برای دیدار و گفت‌وگوی چهره به چهره با اهالی شهرک فرهنگیان فاز دو و شهرک‌های اطراف در منطقه پنج به مسجد سلمان فارسی در فرهنگیان فاز دو حضور یافت. این دیدار پس از اقامه نماز ظهر و عصر انجام شد تعداد از مؤمنان و اهالی فرهنگیان فاز دو مشکلات و درخواست‌های خود را با شهردار کرمانشاه مطرح کردند.

نادر نوروزی در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای اطلاع از وضعیت محلات شهر کرمانشاه، طبق رویه گذشته امروز توفیق پیدا کردم به همراه جمعی از مدیران شهرداری کرمانشاه برای گفت‌وگو با اهالی منطقه ۵ در مسجد سلمان فارسی شهرک فرهنگیان فاز دو حضور پیدا کنم و پای صحبت‌های گرم و صمیمی شهروندان بنشینم.

وی تصریح کرد: بیشتر مراجعات امروز درخواست آسفالت، مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر، نگهداری فضای سبز، مشکلات ساخت‌وساز و درخواست استخدام بود، مواردی که مدیران مربوط به آن در مسجد حضور داشتند در محل رسیدگی و تعدادی نیز برای بررسی بیشتر ارجاع شد.

کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۵ رسید

در ادامه سجاد یزدانی، شهردار منطقه پنج کرمانشاه تاکید کرد: امروز فرصتی شد تا اهالی منطقه به‌طور مستقیم درخواست و مشکلات خود را با شهردار کلان‌شهر کرمانشاه مطرح و دستورات مقتضی برای رسیدگی عاجل دریافت کنند.

وی اضافه کرد: در راستای افزایش سرانه فضای سبز منطقه و تأمین مطالبات مردمی، پارک شهرک جهاد با وسعت هشت هزار مترمربع در حال احداث است و ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه پنج کرمانشاه گفت: شهرداری منطقه پنج و مجموعه همکارانم در شهرداری کرمانشاه تمام سعی و تلاش خود را بر اساس توانمندی مالی و امکاناتی که در اختیار دارد، برای رضایت شهروندان انجام می‌دهند و امیدوارم بتوانیم در توسعه مدیریت شهری و زیباسازی شهر قدمی برداریم.

کد خبر 678378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.