نقش رسانه بر مدیریت شهری انکارناپذیر است

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شنیدن زبان تیز خبرنگاران بهتر از آسیب دیدن شهروندان است، گفت: دو حادثه مهم در حوزه شهر یعنی پلاسکو و متروپل نشان داد رسانه تا چه اندازه می‌تواند بر مدیریت شهری اثرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روح‌الله امرالهی در نودوهشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که امروز _دوشنبه شانزدهم مردادماه_ در سالن شهید باکری برگزار شد با اشاره به اهمیت رسالت رسانه اظهار کرد: باید به جایی برسیم که روایت اول از هر حادثه‌ای را ابتدا خبرنگاران و رسانه‌های داخلی قبل از اینکه رسانه‌های خارجی وارد عرصه شوند، بیان کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید هم‌افزایی خوبی با خبرنگاران داشته باشند، افزود: خبرنگاران، ناظرانی دلسوز برای مجموعه مدیریت شهری هستند و اگر کم‌کاری و غفلتی اتفاق می‌افتد، خبرنگاران می‌توانند آن را رصد کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شنیدن زبان تیز خبرنگاران بهتر از آسیب دیدن شهروندان است، ادامه داد: دو حادثه مهم در حوزه مدیریت شهری یعنی پلاسکو و متروپل نشان داد رسانه تا چه اندازه می‌تواند بر مدیریت شهری اثرگذار باشد.

امرالهی با بیان اینکه داشتن روایت اول از خبرنگاران بسیار مهم است و باید از این موضوع حمایت کرد، گفت: اداره کل ارشاد اسلامی مهم‌ترین متولی جامعه رسانه است و انتظار می‌رود حمایت جدی‌تری از این قشر داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از حمایت‌ها با گفتمان‌سازی قابل انجام است، افزود: باید حلقه ارتباطی خوبی میان مدیران دستگاه‌های اجرایی و خبرنگاران ایجاد شود.

کد خبر 678330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.