۴ هزار مترمربع از معابر فرعی منطقه ۵ اصفهان آسفالت شد

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به انجام عملیات روکش آسفالت معابر فرعی این منطقه در چهار ماه ابتدای سال جاری گفت: در اجرای این عملیات ۲۴۰ تن آسفالت در متراژ چهار هزار متر مربع با مبلغ قرارداد ۷۰۰ میلیون تومان استفاده شد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات زیرسازی آسفالت و لکه‌گیری اصولی با متراژ ۴۰ هزار متر مربع و مبلغ قرار داد یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با ۹۰۰ تن آغاز و تاکنون ۱۵ هزار متر مربع آن انجام شده و مابقی در حال اجرا است.

وی افزود: انجام عملیات آسفالت‌تراشی خیابان شهدای صفه به متراژ ۲۰ هزار متر مربع با مبلغ قرارداد دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و سه هزار تن آسفالت آغاز و تاکنون چهار هزار متر مربع آن انجام شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای این عملیات موجب تسهیل در عبور و مرور خودروها، کاهش حوادث ناشی از خرابی آسفالت و کسب رضایت‌مندی شهروندان منطقه را در بر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه عملیات روکش معابر فرعی با متراژ ۱۶ هزار متر مربع و مبلغ قرارداد دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و ۷۰۰ تن آسفالت در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: بهسازی شامل تراش، اجرای آسفالت مناسب و حذف سطح معیوب روگذر نیز در سه ماهه اول سال جاری انجام شده است.

‌کارگر با اشاره به انجام عملیات روکش آسفالت معابر فرعی این منطقه در چهار ماه ابتدای سال جاری گفت: در اجرای این عملیات ۲۴۰ تن آسفالت در متراژ چهار هزار متر مربع با مبلغ قرارداد ۷۰۰ میلیون تومان استفاده شد.

کد خبر 678303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.