ایجاد تغییرات در شهر و شهرداری اهواز ضرورت دارد

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: یک سری نکات، اشکالات و تغییرات در ارتباط با شهر و شهرداری وجود دارد که اگر رعایت و اصلاح شود، همچنان برای ادامه کار حامی شهردار خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمد علی‌پورموسوی امروز _دوشنبه شانزدهم مردادماه_ پس از انتخاب به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در سال سوم اظهار کرد: امروز وحدت اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به نحو احسن نمایش داده شد و این وحدت برای تغییر چهره شهر هرگز فراموش نخواهد شد.

وی افزود: این وحدت برای کار، تلاش و رضایت مردم ادامه‌دار خواهد بود تا مردم طعم شیرین خدمت بی‌منت را بچشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: با تغییر رئیس شورا تنها نوع نگاه متفاوت خواهد بود، درباره چگونگی پیگیری مسائل شهر و موضع‌گیری‌ها تاکنون میان اعضای شورای اسلامی شهر اهواز هیچ اختلاف نظری وجود نداشته است و امیدوارم در کنار یکدیگر ادامه مسیر خدمت‌رسانی را با قدرت طی کنیم.

پورموسوی با اشاره به اینکه بی‌توجهی‌هایی درباره کارکنان شهرداری صورت گرفته است که باید رفع شود، ادامه داد: یک سری نکات، اشکالات و تغییرات در ارتباط با شهرداری وجود دارد که اگر رعایت و اصلاح شود، همچنان برای ادامه کار حامی شهردار خواهیم بود و علاوه بر آن درباره نفرات شهرداری نیز باید اصلاحاتی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: در همه جنبه‌های شهر اهواز مشکل وجود دارد، نخستین اقدام در شورای ششم این بود که نسبت به حاشیه شهر اهواز نگاه مثبتی داشته باشیم، به‌نحوی که تا چند سال آینده معضلی به عنوان حاشیه‌نشینی در اهواز نداشته باشیم؛ این نگاه همچنان وجود دارد و با جدیت پیگیری می‌شود.

پورموسوی تصریح کرد: یک سری کمبودها و گرفتاری‌ها در ارتباط با اهواز وجود داشت که توسط همه اعضای شورای اسلامی شهر با جدید پیگیری می‌شود، علاوه بر آن مباحثی همچون سرمایه‌گذاری در شهر، باززنده‌سازی کارون و سایر مسائل مهم اهواز را با نظارت پیگیری و در راستای رسیدن به این اهداف تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 678302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.