کار دشوار یاران کریم انصاری‌فرد برای صعود به مرحله‌ گروهی لیگ‌ کنفرانس اروپا + عکس

تیم فوتبال اومونیای قبرس برای حضور در مرحله گروهی فصل آینده لیگ‌ کنفرانس اروپا، باید طبق قرعه یوفا از سد میتیلند دانمارک عبور کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال اومونیا قبرس که از کریم انصاری‌فرد به‌عنوان مهاجم ایرانی در ترکیب خود بهره می‌برد، پس از قبول شکست در سوپرکاپ قبرس مقابل آریس‌لیماسول، طی دو هفته اخیر برای صعود به لیگ کنفرانس اروپا تلاش می‌کند تا راهی مرحله گروهی این رقابت‌ها شود.

تیم فوتبال اومونیا در دور دوم انتخابی لیگ کنفرانس اروپا مقابل قره‌باغ جمهوری‌آذربایجان قرار گرفت و موفق شد در مجموع دو بازی رفت‌وبرگشت (برتری ۳ بر ۲ در خانه حریف و پیروزی چهار بر یک در ورزشگاه خانگی) و در مجموع ۷ بر ۳، یک مرحله بالاتر برود و به صعود به مرحله گروهی نزدیک‌تر شود.

کریم انصاری‌فرد، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی رفت ۷۵ دقیقه و در بازی دوم ۲۵ دقیقه برای اومونیا به‌میدان رفت اما نتوانست گل و پاس گلی به‌ثبت برساند. انصاری‌فرد فصل گذشته عملکرد قابل‌توجهی در ترکیب سبز و سفیدها داشت و به‌همین دلیل برای این فصل نیز در لیست اومونیا ماندگار شد.

کار دشوار یاران کریم انصاری‌فرد برای صعود به مرحله‌گروهی لیگ‌کنفرانس اروپا + عکس

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده توسط یوفا، اومونیا باید روزهای نوزدهم و بیست‌وششم مردادماه در دو بازی رفت‌وبرگشت و در مرحله سوم انتخابی لیگ کنفرانس به‌مصاف میتیلند دانمارک برود و در صورت پیروزی مقابل حریف سرسخت خود بتواند در لیگ کنفرانس اروپای فصل آینده حضور پیدا کند.

کد خبر 678301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.