رونق اقتصادی سمنان با برگزاری رویداد بین‌المللی جاده ابریشم

رئیس دبیرخانه بین‌المللی سمنان در اتحادیه شهرهای جاده ابریشم گفت: برگزاری رویداد بین‌المللی جاده ابریشم سمنان ۲۰۲۳، قابلیت ایجاد تغییر در روند توسعه اقتصادی به ویژه گردشگری سمنان را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین موسوی در سومین نشست شورای سیاست‌گذاری رویداد بین‌المللی جاده ابریشم سمنان ۲۰۲۳، اظهار کرد: برگزاری این رویداد در راستای رونق گردشگری و معرفی هرچه بهتر توانمندی‌ها و جذابیت‌های گردشگری سمنان است و می‌تواند نقطه عطفی در رونق اقتصادی شهر و استان باشد.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در سومین نشست شورای سیاستگذاری این رویداد، افزود: میزبانی این رویداد، افتخاری برای مجموعه مدیریت شهری سمنان است و اعضای شورای سیاست‌گذاری پیشنهاد برگزاری نشست هم‌اندیشی شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی استان، حتی شهرهای در مسیر جاده ابریشم ایران را ارائه کرده‌اند که استقبال می‌کنیم.

رئیس دبیرخانه بین‌المللی سمنان در اتحادیه شهرهای جاده ابریشم محتوای این رویداد را برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی گردشگری جاده ابریشم، برگزاری دوسالانه ملی طراحی معاصر با رویکرد جاده ابریشم و جشنواره‌های فرهنگی و گردشگری دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری این رویداد در مرکز همایش‌های شهید سلیمانی دانشگاه سمنان مورد تصویب قرار گرفت و برای برنامه‌های جانبی این رویداد از جمله جشنواره‌های محلی گردشگری نیز از پتانسیل‌های فضایی شهر استفاده می‌شود.

به گزارش ایمنا، دبیرخانه بین‌المللی سمنان در اتحادیه شهرهای جاده ابریشم ایران، دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از اعضای حقوقی شورای سیاست‌گذاری اولین رویداد بین‌المللی جاده ابریشم سمنان ۲۰۲۳ هستند.

کد خبر 678287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.