افرادی که به تعهد و پاک‌دستی شناخته می‌شوند در انتخابات نامزد شوند

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: افرادی که به تعهد، پاک‌دستی و توانمندی شناخته می‌شوند، در انتخابات نامزد شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی در نشست شورای اداری استان سمنان، اظهار کرد: انتخاب افراد متعهد، متخصص و اصلح یکی از پایه‌های اصلی انتخابات پیش رو است؛ بنابراین توقع ما این است که برخی افراد که مقبولیت آن‌ها از خودشان و برخی اعضای خانواده آن‌ها فراتر نمی‌رود، وارد صحنه انتخابات نشوند.

وی افزود: افرادی که به تعهد، پاک‌دستی و دلسوزی شناخته می‌شوند و مسئولیت را پله‌ای برای رسیدن به مقام بالاتر نمی‌دانند، قصد خدمت به مردم را دارند و دعوت می‌کنیم در عرصه انتخابات حاضر شوند.

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: از فعالان سیاسی، فرهنگی و دلسوزان نظام و انقلاب انتظار می‌رود از چهره‌های توانمندی که قصد خدمت دارند برای حضور در عرصه انتخابات دعوت کنند.

مطیعی با بیان اینکه بنده از شخص خاصی در جریان انتخابات مجلس حمایت نمی‌کنم وبه‌طور اساسی چنین وظیفه‌ای هم ندارم، تاکید کرد: فرآیند پیش ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده است و یکی از فواید این اقدام، کاهش مشکلات فرآیند ثبت‌نام در انتخابات و ایجاد فرصت بیشتر برای مردم برای بررسی گزینه‌های نامزدی در انتخابات است.

وی «مقبولیت» و «رأی‌آوری» را یکی دیگر از شروط حضور در عرصه انتخابات دانست و گفت: افرادی که با قصد خدمت به مردم وارد عرصه انتخابات می‌شوند، از لحظه ثبت‌نام، در حال عبادت هستند و نزد خداوند متعال ماجور خواهند بود.

کد خبر 678264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.