ارتقای سیمای بصری شهر قزوین در دستور کار است

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات پاکسازی دیواره زیرگذر اتوبان قزوین توسط سازمان زیباسازی شهرداری در حال انجام است، گفت: این زیرگذر مسیر دوچرخه‌سواری جاده سلامت است که با هدف ارتقای سیمای بصری شهر قزوین زیباسازی می‌شود.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای بیش از سه هزار و ۸۰۰ متر زیرسازی و روکش آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه چهار خبر داد و اظهار کرد: این اقدام با هدف تسهیل در عبور و مرور، مناسب‌سازی معابر، جدول‌گذاری و عملیات آسفالت انجام شد.

وی از اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر منطقه یک شهرداری قزوین خبر داد و افزود: با توجه به خرابی آسفالت معابر و حفاری‌های صورت گرفته توسط شرکت‌های خدمات‌رسان در سطح منطقه یک، عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر از ابتدای سال جاری تا پایان امسال در دستور کار قرار دارد.

شهردار قزوین با بیان اینکه پروژه جدول‌گذاری و بازسازی جداول معابر در سطح منطقه یک در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: تیرماه سال جاری، سه هزار و ۴۴۳ متر لکه‌گیری و آسفالت و ۴۶۵ متر جدول‌گذاری در معابر منطقه یک انجام شده است.

صباغی از اجرای روکش آسفالت در سطح منطقه سه شهر قزوین خبر داد و تصریح کرد: روکش آسفالت خیابان مدیران و کوچه مهدیه به مساحت ۵۴۸ مترمربع، کوچه عباسی به مساحت هزار و ۹۵۰ مترمربع و خیابان شهدای غواص به مساحت دو هزار و ۲۰۰ مترمربع به اتمام رسید.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به خاکی بودن بعضی معابر فرعی منطقه سه، عملیات آسفالت در راستای تسهیل و رفاه حال شهروندان به انجام رسید، اضافه کرد: اجرای عملیات روکش آسفالت با استفاده از ماشین‌آلات مکانیزه در ناحیه مهدیه با هدف تسهیل در رفت و آمد ساکنان این ناحیه مرمت شد.

شهردار قزوین تاکید کرد: خط‌کشی معابر اصلی ناحیه مهدیه به منظور حفظ ایمنی تردد عابران پیاده و ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی توسط سازمان ترافیک شهرداری قزوین صورت گرفت.

صباغی با بیان اینکه عملیات پاکسازی دیواره زیرگذر اتوبان توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در حال انجام است، گفت: این زیرگذر مسیر دوچرخه‌سواری جاده سلامت است که با هدف ارتقای سیمای شهری قزوین زیباسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه شست‌وشو و نظافت ۴۹ باب سرویس بهداشتی عمومی سطح شهر با هدف میکروب‌زدایی انجام شده است، افزود: این عملیات در راستای حفظ بهداشت و سلامت شهروندان به صورت دوره‌ای ادامه دارد.

کد خبر 678212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.