اعلام زمان بازی‌های ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی قهرمانی نوجوانان جهان

بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان هفدهم و هجدهم مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مسابقات مرحله مقدماتی هندبال قهرمانی نوجوانان جهان شب گذشته به پایان رسید و چهره ۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک‌هشتم نهایی مشخص شد. بر این اساس تیم‌های ملی ایران، آلمان، جزایرفارو، عربستان، مجارستان، پرتغال، کرواسی، اسلوونی، مصر، برزیل، اسپانیا، جمهوری‌چک، دانمارک، نروژ، اتریش و مقدونیه به مرحله یک‌هشتم نهایی راه یافتند.

بنابراین تیم‌های مجارستان، پرتغال، کرواسی و اسلوونی در گروه یک، مصر، برزیل، اسپانیا و جمهوری‌چک در گروه دوم، دانمارک، نروژ، اتریش و مقدونیه در گروه سوم و ایران، آلمان، جزایرفارو و عربستان در گروه چهارم مرحله دوم رقابت‌ها گروه‌بندی شدند. هر یک از این تیم‌ها در این مرحله دو بازی برگزار خواهد کرد بنابراین تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان ابتدا با تیم عربستان رودرو رو خواهد شد و سپس در بازی دوم خود به مصاف آلمان می‌رود.

اعلام زمان بازی‌های ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان در این مرحله به دلیل اندوخته امتیازات خود تنها می‌تواند با شکست عربستان به جمع هشت تیم برتر این دوره برسد اتفاقی که با درخشش هندبالیست‌های نوجوان کشورمان دور از انتظار نیست. گفتنی است بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات روزهای هفدهم و هجدهم مردادماه برگزار خواهد شد.

نوجوانان هندبالیست کشورمان در مرحله مقدماتی موفق شدند سوئد را در نتیجه ۲۶ بر ۲۶ متوقف کنند و با نتیجه ۲۷ بر ۲۹ جزایرفارو را از پیش‌رو بردارند. در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی نیز با ۲۲ اختلاف امتیاز و نتیجه ۴۶ بر ۲۴ بروندی را شکست دادند تا با شکست سوئد از جزایر فارو، به عنوان تیم نخست گروه H به دور بعد صعود کنند و سوئد پرافتخار و قدرتمند به پرزیدنت کاپ برود.

به گزارش ایمنا، در صورت صعود تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان به مرحله یک‌چهارم نهایی، حریف دور بعد هندبالیست‌های کشورمان از گروه دوم یک‌هشتم نهایی و از بین تیم‌های ملی اسپانیا، برزیل، مصر و جمهوری‌چک خواهد بود.

کد خبر 678192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.