بازارچه‌های موقت میوه و تره‌بار شهر گرگان راه‌اندازی می‌شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از راه‌اندازی بازارچه‌های موقت میوه و تره‌بار در سطح شهر گرگان خبر داد.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح ساماندهی انضباط شهری در گرگان، اظهار کرد: شهرداری گرگان به استناد تبصره یک بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و در راستای تکالیف قانونی رفع سد معبر، کار ساماندهی دست‌فروشان را در دستور کاری خود قرار داده است.

وی ادامه داد: سد معبر نازیبایی بصری، بروز مشکلات ترافیکی و اجتماعی، نارضایتی شهروندان و مغازه‌داران را به دنبال داشته است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: معیشت شهروندان به خصوص اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر که اقدام به دست‌فروشی می‌کنند نیز مورد توجه است.

سالاری تصریح کرد: طرح پاکسازی ۱۵ متری پاسرو، دست‌فروشان سد معبر به بازارچه موقت در حال احداث در خیابان پاسداران جنب درمانگاه سپاه منتقل خواهند شد که با توجه به نزدیکی به هسته مرکزی شهر بهترین مکان جهت ساماندهی دست‌فروشان است.

وی گفت: راه‌اندازی و توسعه بازارچه‌های موقت در نقاط مختلف شهر مورد توجه مدیریت مدیری شهری بوده است و هم اکنون در حال آماده‌سازی بازارچه موقت میوه و تره‌بار در خیابان پاسداران جنب درمانگاه سپاه هستیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: بازارچه رازی جنب مرکز بهداشت نیز در صورت استقبال دست‌فروشان و شهروندان آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 678169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.