اصلاح و رفع ۱۴۴ نقطه حادثه‌خیز در استان اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: از ۲۱۴ نقطه حادثه‌خیز استان ۱۴۴ نقطه رفع شده و این آمار به ۷۰ نقطه حادثه‌خیز در سراسر استان کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، پنجمین جلسه شورای ترافیک استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سایر اعضا با بررسی پنج دستور کار برگزار شد.

در حاشیه این نشست مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار کرد: در ابتدای آغاز فعالیت در مدیریت استان با بررسی‌های کارشناسی دریافتیم، ۲۱۴ نقطه حادثه‌خیز در استان وجود دارد، در راستای کاهش آمار تصادفات استان رفع این نقاط را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر حسب تلاش‌های انجام شده در استان این تعداد به ۷۰ نقطه کاهش پیدا کرده که اتفاق مسرت‌بخشی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: سایر مصوبات این جلسه در خصوص مشکلات دسترسی شهر کاشان و قمصر بود که به صورت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زینلیان ادامه داد: در این راستا مقرر شد طرح‌های ایمن دسترسی به این شهرستان تنظیم و به جلسه بعد ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان نیز در نشست مطرح شد و شهرداری به عنوان متولی این طرح درخواست داشت دقیق‌سازی مسیر به‌گونه‌ای انجام شود تا کمترین تعارض با اراضی و حریم‌های شهری اتفاق بیفتد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان متذکر شد: در این خصوص موارد ضمن بررسی کارشناسی مورد تصویب قرار گرفت.

زینلیان تصریح کرد: طرح رینگ چهارم ترافیکی در شهر اصفهان به‌طور کامل اجرایی شده است و هم‌زمان در تمام شهرهایی که در مسیر طرح قرار دارند، آزادسازی مسیر در حال پیگیری است تا به مرحله اجرایی کامل برسد.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، رینگ حفاظتی کلان‌شهر اصفهان از تقاطع سردار سلیمانی در مجاورت کارخانه قند اصفهان شروع می‌شود و پس از طی مسافت حدود ۷۸ کیلومتری و عبور از محدوده و حریم ۶ شهر اصفهان دولت‌آباد، خورزوق، خمینی‌شهر، درچه و ابریشم در نهایت به تقاطع سردار سلیمانی منتهی می‌شود.

کد خبر 678165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.