۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
اعدام سارق زورگیر در دزفول

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه سارقی که از بانوان دزفولی زورگیری می‌کرد اعدام شد، گفت: پس از سیر مراحل قانونی و با تأیید رای صادره در دیوان عالی کشور، این حکم صبح امروز در زندان دزفول به اجرا درآمد.

به گزارش ایمنا و به نقل از دادگستری استان خوزستان، علی دهقانی اظهار کرد: فردی که به اتهام ارتکاب سرقت‌های متعدد از زنان در اماکن مختلف شهرستان از جمله آرایشگاه‌، باشگاه و دارالقرآن با سلاح سرد همچون چاقو و قمه پس از کار دقیق اطلاعاتی توسط دستگاه‌های انتظامی شناسایی و دستگیر شده بود، پس از طی مراحل رسیدگی با توجه به تعداد بالای شاکیان پرونده و ایجاد رعب و وحشت و احساس ناامنی عمومی، سال گذشته به اعدام محکوم شده بود.

وی افزود: ارتکاب محاربه و افساد فی‌الارض این متهم از طریق سرقت بر اساس مستندات و سایر شواهد و قرائن موجود در پرونده توسط دادگاه انقلاب اسلامی دزفول محرز شناخته و وی به اعدام محکوم شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان تاکید کرد: پس از سیر مراحل قانونی و با تأیید رأی صادره در دیوان عالی کشور، این حکم صبح امروز در زندان دزفول به اجرا درآمد.

دهقانی ادامه داد: محکوم‌علیه علاوه بر سرقت‌های متعدد دارای سوابق متعدد کیفری در قاچاق مواد مخدر، سرقت و نگهداری سلاح غیرمجاز نیز بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای صریح و به‌موقع احکام قضائی افزود: اجرای قاطع احکام قضائی به‌ویژه درباره سارقان مسلح، سوداگران مرگ، مفسدان و تبهکاران که موجب رعب و وحشت عمومی در جامعه می‌شوند، بدون اغماض در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 678127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.